دانش آموزان خدابنده از جشن عاطفه ها استقبال خوبی داشتند

همزمان با سراسر کشور ومدارس شهرستان خدابنده مراسم نمادین جشن عاطفه ها ی در دبیرستان دخترانه فرزانگان شهرقیدار برگزار شد و دانش آموزان خدابنده از جشن عاطفه ها استقبال خوبی داشتند. به گزارش اشراق24،همزمان با سراسر کشور ومدارس شهرستان خدابنده مراسم نمادین جشن عاطفه ها ی در دبیرستان دخترانه فرزانگان شهرقیدار برگزار شد. مدیر آموزش […]

indexهمزمان با سراسر کشور ومدارس شهرستان خدابنده مراسم نمادین جشن عاطفه ها ی در دبیرستان دخترانه فرزانگان شهرقیدار برگزار شد و دانش آموزان خدابنده از جشن عاطفه ها استقبال خوبی داشتند.

به گزارش اشراق24،همزمان با سراسر کشور ومدارس شهرستان خدابنده مراسم نمادین جشن عاطفه ها ی در دبیرستان دخترانه فرزانگان شهرقیدار برگزار شد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده در این مراسم در سخنانی با اشاره به آیات الهی که دستگیری از مستمندان ومحرومان از وظایف فرد مسلمان عنوان نموده است از شور وشوق دانش آموزان در استقبال از جشن عاطفه ها تقدیر نمود.

اسدی اظهارداشت: آنچه امروز به دست شما دانش آموزان هدیه داده میشود پاسداشت همه نیکی ها وخوبی ها ست که در دین وشریعت ما انفاق نامیده شده شده است و دانش آموزان نماینده خانواده هایی هستند که این تربیت صحیح اسلامی را آموخته اند.

غدیر خلجی نیز اظهار کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته جشن عاطفه ها با حضور باشکوه مردم شهرستان خدابنده «مهر در انتظار همدلی» برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این جشن طی روزهای 26 و 27 شهریور ماه برگزار شد، تصریح کرد: در این مراسم یک میلیارد و 930 میلیون ریال کمک مردمی جمع آوری شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده با بیان اینکه از این مبلغ 400 میلیون ریال به صورت نقدی و یک میلیارد و 530 میلیون ریال به صورت غیرنقدی جمع آوری شد، اضافه کرد: مبالغ جمع آوری شده در اسرع وقت بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

خلجی با اشاره به اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس به صورت 100 درصد در اختیار اولیای مدارس برای توزیع قرار خواهد گرفت، گفت: این مبالغ در اسرع وقت بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس ترویج فرهنگ انفاق و احسان بین دانش‌آموزان است، اظهار کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس در اسرع وقت بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده خاطر نشان کرد: جشن مذکور با هماهنگی امسال نیز جشن عاطفه‌ها با همکاری سازمان صدا و سیما، پایگاه‌های بسیج و آموزش و پرورش با محوریت سازمان دانش‌آموزی و مساعدت انجمن اولیاء و مربیان برگزار شد.

خلجی اظهار كرد: حوزه مشارکت های مردمی شهرستان خدابنده به مناسبت عید سعید قربان نذورات مردم مومن و خیر شهرستان

خدابنده را جمع آوری كردند.

وی با اشاره به اینكه امسال 25 میلیون و 500 هزار ریال نذورات قربانی در شهرستان خدابنده جمع آوری شد، تصریح كرد: مبلغ مذكور در اسرع وقت بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

وی همچنین از اجرای طرح احسان زائر نیز خبر داد و گفت: این طرح نیز به مناسبت بازگشت حجاج از مراسم معنوی حج تمتع اجرایی خواهد شد.