خط مش نجات فلسطین محو کامل اسرائیل است/تجزیه همه کشورهای اسلامی،هدف رژیم اشغالگر قدس

کارشناس مسائل سیاسی گفت: خط مش نجات فلسطین محو کامل اسرائیل است و دنیای اسلام نگاه ویژه ای به بحث فلسطین دارند و تداوم انتفاضه،شرط آزادی قدس شریف است. علی دین محمدی کارشناس مسائل سیاسی خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ با اشاره به برگزاری بزرگترین کنفرانس حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین […]

کارشناس مسائل سیاسی گفت: خط مش نجات فلسطین محو کامل اسرائیل است و دنیای اسلام نگاه ویژه ای به بحث فلسطین دارند و تداوم انتفاضه،شرط آزادی قدس شریف است.
۱۱۸۸۷۳۲

علی دین محمدی کارشناس مسائل سیاسی خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ با اشاره به برگزاری بزرگترین کنفرانس حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: دشمنان دست به دست هم دادند و اراده کرده اند تا مسئله فلسطین را به حاشیه بکشند و با بیان مسائل عراق و یمن و سوریه کشورهای مسلمان را از مسئله فلسطین دور کنند و مقام معظم رهبری با بیاناتشان در افتتاحیه اجلاس، برای حمایت از فلسطین راه و هدف را کاملا مشخص کردند.

وی افزود: خط مش نجات فلسطین محو کامل اسرائیل است و دنیای اسلام نگاه ویژه ای به بحث فلسطین دارند و ضمن حمایت و دفاع همه جانبه مردم و حکومت جمهوری اسلامی ایران از مردم ستمدیده و آواره ی فلسطین، تا رسیدن به حقوق حقه خویش را، مطرح کردند و با بیان اینکه از راه های مختلف این حمایت را گسترش خواهند داد. این را از برکات جبهه مقاومت فلسطین در جهان اسلام دانست.

این کارشناس سیاسی ادامه داد:حمایت مادی و معنوی کشورهای اسلامی تنها راه آزادی سرزمین های اشغالی فلسطین از دست رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی جهان اسلام بایستی مسئله فلسطین باشد افزود: مسئله فلسطین نه تنها مسئله ایران است بلکه مسئله تمامی مسلمانان بیدار جهان است.

دین محمدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین تصریح کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند به‌اذن‌الله انتفاضه سوم، مرحله بسیار مهمی از تاریخ مبارزات را رقم خواهد زد و شکستی دیگر بر رژیم غاصب تحمیل خواهد کرد.

این کارشناس سیاسی تداوم انتفاضه را شرط آزادی قدس شریف عنوان کرد و تاکید کرد: حمایت ملت ایران و دولت های اسلامی از مردم فلسطین تا آزادی قدس بایستی تداوم داشته باشد.

وی تصریح کرد: هدف رژیم اشغالگر قدس تنها اشغال خاک فلسطین نیست بلکه اشغال و تجزیه همه کشورهای اسلامی است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه اسرائیل غده سرطانی برای امت اسلامی است خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس غده سرطانی برای امت اسلامی و بشریت است که باید ریشه کن و محو شود.