خدمات رسانی بنیاد فرزانگان خدابنده به ۶۰ بانوی سالمند/جمعیت کشور در حال حرکت به سمت سالمندی است

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده با بیان اینکه بنیاد فرزانگان پیشکسوت رسول اکرم ( ص ) با هدف توانمند سازی ،توجه به نیازها و خواسته های سالمندان ، ارتقاء و بهبود سطح زندگی سالمندان در شهرستان خدابنده تاسیس شده است است گفت: در  حال حاضر نزدیک به ۶۰ سالمند زن از خدمات آموزشی ،تفریحی ،پزشکی […]

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده با بیان اینکه بنیاد فرزانگان پیشکسوت رسول اکرم ( ص ) با هدف توانمند سازی ،توجه به نیازها و خواسته های سالمندان ، ارتقاء و بهبود سطح زندگی سالمندان در شهرستان خدابنده تاسیس شده است است گفت: در  حال حاضر نزدیک به ۶۰ سالمند زن از خدمات آموزشی ،تفریحی ،پزشکی و…..این بنیاد استفاده می کنند.

به گزارش نسیم اشراق،عصمت نصیری قیداری  رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده در مراسم جشن روز مادر و تکریم از مقام شامخ سالمندان با اشاره به نقش کلیدی زن در تمام عرصه ها و مسائل اجتماعی ،گفت:در اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)هم الگوی زنان و هم الگوی مردان معرفی شده است که این امر نشان از اهمیت و جایگاه ویژه زنان در اسلام دارد.
وی افزود: سیاست بهزیستی در بازتوان کردن زنان سرپرست خانوار با ارائه تسهیلات مادی و مشاوره ای است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده یکی از فعالیتهای برجسته بهزیستی را حمایت از قشر سالمند عنوان کرد و گفت:جمعیت کشور در حال حرکت به سمت سالمندی است که می توان با مشارکت همه مسئولین و با برنامه ریزی دقیق،از وقوع این بحران در آینده پیشگیری کرد.
وی گفت: بنیاد فرزانگان پیشکسوت حضرت رسول اکرم ( ص ) شهریور ماه سالجاری در مساحت ۵۰۰ متر مربع زیر بنا افتتاح و شروع به فعالیت کرده است.

نصیری به احداث ساختمان مرکز نگهداری شبانه روزی سالمندان از محل مشارکت خیرین اشاره کرد و افزود:در طرح cbr تعداد ۲هزار و ۶۰ سالمند در این شهرستان شناسایی شده است که در تلاش هستیم خدمات بهزیستی را بصورت یکسان به آنها ارائه کنیم.
وی مشارکت مردم در خدمت رسانی به سالمندان و حضور خیرین در این عرصه را راه گشا دانست.