خدابنده 450 شهید در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خدابنده گفت: مردم شهرستان 450 شهید در هشت سال دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند. به گزارش اشراق آنلاین،رمضانعلی محمدی  در جمع خانواده‌های شهدا اظهار داشت: مردم شهرستان خدابنده در طول دفاع مقدس 450 شهید، یک‌هزار و 135 جانباز و 61 آزاده را تقدیم انقلاب کرده‌اند. رئیس بنیاد […]

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خدابنده گفت: مردم شهرستان 450 شهید در هشت سال دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند. 13921120000671_PhotoA

به گزارش اشراق آنلاین،رمضانعلی محمدی  در جمع خانواده‌های شهدا اظهار داشت: مردم شهرستان خدابنده در طول دفاع مقدس 450 شهید، یک‌هزار و 135 جانباز و 61 آزاده را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خدابنده افزود: در شهرستان خدابنده شهیدانی چون مظفر ذوالقدر از یاران نواب صفوی، چند شهید روحانی و شهید رضا سلیمانی کم سن و سال‌ترین شهید کشور را داریم.

وی ادامه داد: همچنین یک خانواده با سه فرزند و 10 خانواده نیز با دو شهید داریم و 12 خانواده یک فرزند پسر داشتند که برای حفظ انقلاب و دفاع از کشور در برابر دشمنان تقدیم انقلاب کرده‌اند.

محمدی گفت: از بین 450 شهید شهرستان خدابنده 37 نفر از شهدای دانش‌آموزان بودند و پنج شهید فرهنگی، شهدای روحانی و شهدای اقتدار و شهدای آزاده وجود دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خدابنده گفت: 83 نفر از مادران شهدا و 24 نفر از پدران شهدا و 70 نفر از والدین شهدا در قید حیات هستند که ما باید با تکریم از نقش بی‌بدیل آنان در انقلاب قدردانی کنیم.