خدابنده با هفت درجه بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان در 24 ساعته گذشته بوده است

کارشناس پیش‌بینی اداره‌ کل هواشناسی استان زنجان گفت:خدابنده با هفت درجه بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان در 24 ساعته گذشته بوده است. به گزارش اشراق آنلاین،محمد مسلمی امروزاظهار داشت: در روزهای آینده سامانه بارشی از استان زنجان عبور خواهد کرد. کارشناس پیش‌بینی اداره‌ کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه عبور این سامانه سبب […]

کارشناس پیش‌بینی اداره‌ کل هواشناسی استان زنجان گفت:خدابنده با هفت درجه بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان در 24 ساعته گذشته بوده است.13930107000091_PhotoA

به گزارش اشراق آنلاین،محمد مسلمی امروزاظهار داشت: در روزهای آینده سامانه بارشی از استان زنجان عبور خواهد کرد.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌ کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه عبور این سامانه سبب افزایش ابر در آسمان استان خواهد شد، تصریح کرد: در روزهای آینده شاهد بارش در استان خواهیم بود.

این مسئول با اشاره به اینکه در روزهای آینده استان زنجان شاهد افزایش باد خواهد بود، اعلام کرد: شدت این باد در برخی از نقاط بسیار شدید خواهد بود.

وی با اشاره به افزایش ابر در روزهای آینده در آسمان استان زنجان عنوان کرد: بارش باران در این روزها به صورت رگباری خواهد بود.

مسلمی با اشاره به اینکه دمای استان در روزهای آینده شاهد تغییر خواهد بود، خاطرنشان کرد: این تغییر به صورت کاهش دما خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌ کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه شهرستان خدابنده با هفت درجه بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان در 24 ساعته گذشته بوده متذکر شد: آب‌بر نیز با 22 درجه بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان در این بازده زمانی بوده است.