خدابنده ای ها حماسه دیگری خلق کردند+تصاویر

مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان خدابنده آمده اند تا با صلابت تر و با اقتدارتر از گذشته نمایش عظیم انسجام و همبستگی ملی را به رخ جهانیان بکشند.به گزارش اشراق24، مردم شهرستان خدابنده در ساعات اولیه آغاز رأی‌گیری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری حضور پرشور خود را بار دیگر نشان […]

مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان خدابنده آمده اند تا با صلابت تر و با اقتدارتر از گذشته نمایش عظیم انسجام و همبستگی ملی را به رخ جهانیان بکشند.DSCN5718DSCN5723DSCN5988DSCN5761DSCN5752DSCN5840DSCN5880DSCN5892به گزارش اشراق24، مردم شهرستان خدابنده در ساعات اولیه آغاز رأی‌گیری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری حضور پرشور خود را بار دیگر نشان دادند.

حجت الاسلام علی طالبی با حضور در یکی از شعبه های شهر قیدار(مسجد زینبیه) و انداختن رای خود به صندوق در گفتگو با خبرنگار اشراق24 اظهار کرد: شرکت در انتخابات بهترین عمل صالحی است که نظام اسلامی را تقویت می کند.

وی به پیام این شکوه حماسی اشاره کرد و افزود: پیام ما به همه توطئه گران خارجی این است که مردم ایران بعد 37 سال از انقلاب همچنان دلبسته به امام و آرمان های امام و شهدا و مقام معظم رهبری هستند و حضورشان در صحنه لبیک گفتن به مقام معظم رهبری هست.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه مسئولین باید قدر این حضور پرشور مردم را بدانند، تاکید کرد: پیام من به مسئولین این است که که قدر مردم را بهتر بدانند و هر چه که می توانند به این مردم  که در همه صحنه های انقلاب حضور داشتند خدمت کنند.

طالبی خاطر نشان کرد: ان شاءالله یک مجلس انقلابی، کار آمد و فعال تشکیل شود که بتوانند گره های کور مشکلات مردم را با خدمت خوب خود باز کنند.

باب اله فتحی نیز در یکی دیگر از شعبه های شهر قیدار(مدرسه اسوه شاهد)رای خود را به صندوق انداخت و از آماده‌سازی ۱۵۲ شعبه اخذ رای در شهرستان خدابنده خبر داد و افزود: قریب به ۱۰۰ هزار نفر در شهرستان خدابنده واجد شرایط حضور در انتخابات در شهرستان خدابنده هستند.

فتحی از فعالیت ۲ هزار و ۷۰۰ نفر عامل اجرایی، ناظر و بازرس در فرآیند انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان خبر داد و گفت: این شهرستان آمادگی کامل را برای برگزاری انتخابات دارد.

فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه قریب به ۳ هزار نفر به عنوان رای اولی در انتخابات سال‌جاری حضور می‌یابند، عنوان کرد: حضور مردم  تمام توطئه دشمنان در زمینه خدشه وارد کردن به اصل انتخابات را خنثی می کند

وی افزود: همان گونه که مکررا مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری تاکید کردند و ما نیز به آن اشاره داشتیم  امروز نیز مردم با حضور پرشور مشت محکمی به دهان استکبار زده و اعلام موضع می کنند که کلت سرنوشت کشور را به دست هیچ احدی نخواهند داد.

فرماندار خدابنده با بیان اینکه حضور مردم نشانه شعور و شخصیت است که می خواهند سرنوشت خود را تعیین کنند گفت: مردم هر چه وقت را غنیمت شمرده و سریعتر پاسخ دشمن را بدهند.

فرماندار خدابنده تصریح کرد: تاکنون نیز شاهد حضور بسیار هوشمندانه و زیرکانه مردم پای صندوق های رای بودیم و همه مردم با رای خود نشان می دهند که دشمن هیچ دخالتی نمی تواند در سرنوشت کشور ما بکند.

مریم احمدی نیز گفت: با هدف تاثیرگذاری بر جامعه در انتخابات شرکت می کنم،باید تلاش کنیم که نماینده ای اصلح را انتخاب کنیم چراکه مجلس، قانون گذار است و این قانونها برای خود مردم وضع می شوند. هرچه حضور فعال تری داشته باشیم قطعا کارایی و بازخورد بهتر و بیشتر به نفع خود مردم خواهد بود.

احمدی افزود: حضور حداکثری در انتخابات خاری درچشم دشمنان نظام از جمله استکبار جهانی و اسرائیل غاضب و انگلیس است.

رای اولی خدابنده ای تصریح کرد: از نامزدهای انتخاباتی انتظار داریم که اصول وقوانین منطبق با انتخابات را رعایت کنند و هدفشان خدمت خالصانه و صادقانه باشد.

حمد اله قاسملو نیز گفت: برای تثبیت ولایت فقیه و خوشحالی رهبرم در انتخابات شرکت می کنم و این کار را وظیفه شرعی و عرفی خود می دانم و مطمئن هستم که با این کار،شهدا شادمان و دشمن ناراحت می شود.

وی افزود: حضور تک تک مردم و بویژه خود و خانواده ام در پای صندوق های رای یک تکلیف است. برای نشان دادن وفاداری خود به جمهوری اسلامی باید همه ما در پای صندوق ها، عزم حضور را به نمایش بگذاریم.

بازنشسته قیداری ادامه داد: دیگر کشورهای اسلامی از حضور پر شور مردم ایران در پای صندوق های رأی نیز خوشحال می شوند و کشورهای مستکبر از جمله آمریکا و بویژه روباه پیر یعنی انگلیس صد در صد ناراحت و نگران می شوند.

اکبر بیگدلی نیز گفت: نامزدهای انتخاباتی با تمکین به قانون، زمینه حضور حداکثری در انتخابات را فراهم نمایند و عوامل اجرایی با اعلام بی طرفی، در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تلاش نمایند.

وی افزود: با هدف تاثیرگذاری بر جامعه در انتخابات شرکت می کنم،باید تلاش کنیم که نماینده ای اصلح را انتخاب کنیم چراکه مجلس، قانون گذار است و این قانونها برای خود مردم وضع می شوند. هرچه حضور فعال تری داشته باشیم قطعا کارایی و بازخورد بهتر و بیشتر به نفع خود مردم خواهد بود.

این شهروند قیداری تصریح کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی ومشارکت در صحنه های سیاسی کشور و لبیک به بیانات و دستورات ولی امر مسلمین است.