خبرنگاران سفیران آگاهی و طلایه داران پیشرفت/مراسم تجلیل از خبرنگاران در فرمانداری خدابنده برگزار شد+تصاویر

  فرماندار خدابنده در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان گفت: خبرنگاران سفیران آگاهی و طلایه داران پیشرفت و توسعه هستند. به گزارش اشراق۲۴،امروز مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران در سالن جلسات امام علی(ع)فرمانداری شهرستان خدابنده برگزار شد.   در ابتدا حجت الاسلام صمدی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده با تبریک […]

 

فرماندار خدابنده در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان گفت: خبرنگاران سفیران آگاهی و طلایه داران پیشرفت و توسعه هستند.

به گزارش اشراق۲۴،امروز مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران در سالن جلسات امام علی(ع)فرمانداری شهرستان خدابنده برگزار شد.

 

در ابتدا حجت الاسلام صمدی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده با تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهار کرد: خبرنگاران حلقه وصل بین مردم و مسئولان هستند.

 

وی با بیان اینکه کار خبرنگاران از یک جهت مانند کار پیامبران است افزود: خبرنگاران یک گروهی از سربازان مقدم جبهه جنگ نرم نیز هستند و در این حوزه می توانند تاثیر گذار باشند.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده ادامه داد: در نشریات و مطبوعات جای ستونی به نام طنز خالی است چرا که جامعه به شادابی نیاز دارد و اگر شور و نشاط در جامعه حاکم باشد مردم بهتر و بیشتر می توانند به کارهای خود بپردازند.

 

اسدی مدیر مسئول هفته نامه حدیث قیدار نیز عنوان کرد: شغل خبرنگاری جزء مشاغل سخت دنیا محسوب می شود و نداشتن امنیت شغلی و تسهیلاتی مانند مسکن و غیره از عمده مشکلات این صنف به شمار می رود.

 

سلطانی مدیر مسئول هفته نامه بیان خدابنده نیز گزارشی از فعالیت های این هفته نامه ارائه کرد و به خبرنگاران نوید داد که شعبه خانه مطبوعات را در شهرستان خدابنده راه اندازی و افتتاح کند.

 

در ادامه هر یک از خبرنگاران به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند و در ادامه میرزایی فرماندار شهرستان خدابنده به ایراد سخن پرداخت و گفت: خبرنگاران سفیران آگاهی و طلایه داران پیشرفت و توسعه جامعه هستند.

 

وی افزود: مطبوعات نقش تعیین کننده ای در جامعه دارند و نماینده آزاد افکار عمومی هستند و می توانند هم عامل وحدت و یا تنش و التهاب باشند و کار خبرنگاری سخت و طاقت فرسا و پر مخاطره است و همانند شمشیر دولبه است.

 

فرماندار خدابنده ادامه داد: جامعه رسانه ای شهرستان خدابنده در انجام وظایف خود کارنامه موفق و درخشانی دارد و البته مسئولان نیز باید در برخورد با خبرنگاران رفتار مناسبی داشته باشند تا آنها آرامش خاطر داشته باشند تا بتوانند به وظیفه خود عمل کنند.

 

شایان ذکر است در پایان این برنامه از خبرنگاران با اهداء لوح و جایزه تجلیل و  عکس دسته جمعی گرفته شد و از آنها با صرف ناهار پذیرایی شد