خبرنگاران با قلم خود می توانند روی افکار عمومی تاثیر گذارند/مراسم تجلیل از خبرنگاران در آموزش و پرورش خدابنده برگزار شد+تصاویر

  مدیر آموزش و پرورش خدابنده در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت: خبرنگاران با قلم خود می توانند روی افکار عمومی تاثیر گذارند و بسیاری از مشکلات جامعه را نیز حل کنند و از مسئولان مطالبه گر باشند. به گزارش اشراق۲۴،مراسم روز خبرنگار با حضور اصحاب رسانه در آموزش و پرورش شهرستان خدابنده برگزار شد. […]

 

مدیر آموزش و پرورش خدابنده در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت: خبرنگاران با قلم خود می توانند روی افکار عمومی تاثیر گذارند و بسیاری از مشکلات جامعه را نیز حل کنند و از مسئولان مطالبه گر باشند.

به گزارش اشراق۲۴،مراسم روز خبرنگار با حضور اصحاب رسانه در آموزش و پرورش شهرستان خدابنده برگزار شد.

علی اسدی مدیر آموزش و پرورش خدابنده و مدیر مسئول هفته نامه حدیث قیدار با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهار کرد: خبرنگاران را جزء جبهه فرهنگی در حوزه تعلیم و تربیت می دانیم که در حوزه افکار عمومی فعالیت می کنند.

وی افزود: خبرنگاران با مشکلاتی از قبیل عدم امنیت شغلی و مسکن مواجه هستند و امید است که با همکاری و اتحاد این قشر و صنف فعال جامعه با کمک مسئولان مشکلاتشان مرتفع شود.

مدیر آموزش و پرورش خدابنده ادامه داد: مردم ما را به عنوان یک صنف می شناسند و خواسته به حقی است که مشکلات  خبرنگاران حل شود.

وی افزود: خبرنگاران با قلم خود می توانند روی افکار عمومی تاثیر گذارند و بسیاری از مشکلات جامعه را نیز حل کنند و از مسئولان مطالبه گر باشند.

اسدی ادامه داد: خبرنگاران شهرستان خدابنده به مسئولیت خطیر خود به خوبی عمل می کنند و امید است با همدلی بیشتر شاهد گسترش فضای رسانه ای و مطبوعات در این شهرستان باشیم.

شایان ذکر است که در پایان این مراسم از خبرنگاران با اهداء لوح و جایزه قدردانی شد.