حماسه ۹دی دیوار فکر دشمن را فرو ریخت/مراسم روز بصیرت در خدابنده برگزار می شود

فرمانده سپاه خدابنده گفت: حماسه ۹دی توطئه دشمنان رانقش برآب کرد واوج بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران را در برابر آنان نشان داد و این خود باعث یاس و نامیدی دشمنان شد و در واقع دیوار فکر دشمن را فرو ریخت و دیوار بصیرت مردم را محکمترکرد. ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در […]

فرمانده سپاه خدابنده گفت: حماسه ۹دی توطئه دشمنان رانقش برآب کرد واوج بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران را در برابر آنان نشان داد و این خود باعث یاس و نامیدی دشمنان شد و در واقع دیوار فکر دشمن را فرو ریخت و دیوار بصیرت مردم را محکمترکرد.dsc00167

ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴اظهار کرد: حماسه ۹ دی یکی از تاریخی ترین روزهای انقلاب است که در آن اقشار مختلف حضور داشتند و حماسه ای آفریدند که تنها یک روز و یک تاریخ نبود بلکه تاریخ ساز بود.

وی افزود: مردم در حماسه نهم دی ۸۸ برای دفاع از ولایت به پا خاستند و توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

۹ دی حماسه‌ای بود که محاسبات دشمن را به هم ریخت

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: نهم دی ماه روز به یاد ماندنی بود که بی شک یاد آن همواره در  تاریخ انقلاب اسلامی خواهد ماند.

وی اضافه کرد: فتنه گران و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران از سال ها قبل برای براندازی نظام برنامه ریزی کرده بودند که با بصیرت مردم و درایت رهبر انقلاب اسلامی نتوانستند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه مردم در حماسه ۹ دی نشان دادند که به پای نظام ایستاده اند و تا همیشه پشتیبان ولایت هستند افزود: مردم در حماسه ۹دی ثابت کردند که به دشمنان و فتنه‌گران اجازه نمی‌دهند که در امور داخلی ایران کوچکترین دخالتی داشته باشند.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: کسانی که در فتنه ۸۸ به دنبال ضربه زدن به انقلاب بودند با حرکت خودجوش مردم مایوس و ناامید شدند و محاسبات دشمن بهم ریخت.

حماسه ۹دی توطئه دشمنان رانقش برآب کرد

این مسئول ادامه داد: حرکت مردمی نهم دی ماه نشان از بصیرت انقلابی و غیرت دینی مردم ایران بود که باعث مهار فتنه شد.

وی افزود: حماسه ۹دی توطئه دشمنان رانقش برآب کرد واوج بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران را در برابر آنان نشان داد و این خود باعث یاس و نامیدی دشمنان شد در واقع حماسه ۹دی دیوار فکر دشمن را فرو ریخت و دیوار بصیرت مردم  را محکمترکرد.

حضور میلیونی مردم در روز ۹دیماه بار دیگر انقلاب را بیمه کرد

ابراهیمی گفت:حضور میلیونی مردم در روز ۹دیماه بار دیگر انقلاب را بیمه کرد ومشت محکمی بر دهان دشمنان این نظام بود و۹دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب ما می باشد و همه ساله باید گرامی داشته شود.

وی بیان کرد: مردم ایران با حرکت حماسی خود در ۹ دی نشان دادند که همیشه در مقابل استکباری که به دنبال براندازی این نظام بوده و هست، گام برخواهند داشت و در مقابل دسیسه ها و مکرهای انان خواهند ایستاد.

ابراهیمی تصریح کرد: در ۹ دی ۸۸ بصیرت مردم به اوج خود رسید و  مردم خودجوش به صحنه آمده و آتش فتنه را خاموش کردندو در واقع مردم در حماسه ۹ دی طومار فتنه گران را در هم پیچیدند.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه امسال نیز همچون سالهای گذشته مردم بصیر انقلاب اسلامی در روز ۹دی بار دیگر ولایتمداری خود را اثبات خواهند کرد گفت: مراسم روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه ۹دی ماه در مسجد فاطمه الزهرا(س)شهر قیدار برگزار می شود.

۱۰۹۳۷۶۲