حلقه های صالحین،راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی است/میقات صالحین خدابنده به مناسبت هفته بسیج+تصاویر

امام جمعه قیدار در برنامه میقات صالحین که به مناسبت هفته بسیج با حضور اعضای حلقه های صالحین برادران و خواهران تعدادی از پایگاههای سپاه ناحیه خدابنده در مصلای شهر قیدار برگزار شد گفت: حلقه های صالحین بسیج،راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی است. به گزارش اشراق۲۴،به مناسبت هفته بسیج برنامه میقات صالحین با حضور اعضای […]

امام جمعه قیدار در برنامه میقات صالحین که به مناسبت هفته بسیج با حضور اعضای حلقه های صالحین برادران و خواهران تعدادی از پایگاههای سپاه ناحیه خدابنده در مصلای شهر قیدار برگزار شد گفت: حلقه های صالحین بسیج،راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی است.dsc01306

به گزارش اشراق۲۴،به مناسبت هفته بسیج برنامه میقات صالحین با حضور اعضای حلقه های صالحین برادران و خواهران تعدادی از پایگاههای سپاه ناحیه خدابنده در مصلای شهر قیدار برگزار شد.

حجت الاسلام طالبی،امام جمعه شهرقیدار و ولی اله ابراهیمی،فرمانده سپاه ناحیه خدابنده ضمن بازدیداز حلقه های حاضر در برنامه،از نزدیک در جریان فعالیتها و برنامه های حلقه ها قرار گرفتند.

در این گرهمایی حجت الاسلام طالبی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت :حلقه های صالحین یک فرصت مناسب و ویژه برای تعلیم و تربیت افراد بویژه نسل نوست که در اختیار متربیان قرار گرفته است و مسئولین باید با برنامه ریزی مناسب از این فرصت پیش آمده برای روشنگری و انتقال آموزه های اسلامی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی که بعد از پیروزی انقلاب همواره در صدد توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند اکنون نیز در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی سعی در انحراف و به انحطاط کشاندن ایمان و اعتقادات و باورهای دینی و الهی ملت ایران خصوصا جوانان و نوجوانان هستند اما به حول قوه الهی همانطور که در گذشته مغلوب اراده و ایمان ملت ایران شدند در ادامه راه نیز با هوشیاری جوانان و نوجوانان و اتصال آنان به منبع فروزان آموزه های دین اسلام ناکام خواهند ماند که برنامه حلقه های صالحین در بسیج نیز در همین راستا قرار دارد.

امام جمعه شهر قیدار افزود: دشمنان نظام در عرصه جنگ نرم با استفاده از رسانه ها از جمله فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای سعی در سست کردن اراده ملت ملسلمان ایران دارند و این شما جوانان و نوجوانان هستید که با تاسی از جوانان دیروز در عرصه جنگ نرم به مبارزه با استکبار رفته و او را ناکام خواهید گذاشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در طول هفته بسیج به همت سپاه ناحیه خدابنده برنامه های متنوعی در سطوح مختلف تدارک دیده شده است که بسیجیان همانند سالهای قبل حضور پرشوری در این برنامه ها دارند.

dsc01264

dsc01286

dsc01306

dsc01327

dscn8668

dscn8675

dscn8679

dscn8681dscn8683

dscn8692

dscn8694

dscn8698dscn8701

dscn8704

dscn8710

dscn8706

dscn8702