پخت کیک پیروزی و جشنواره نقاشی در خدابنده+تصاویر

دانش آموزان دختر هنرستان شهر قیدار،با پخت کیک پیروزی و دانش آموزان پسر دبستان حکیم سهروردی این شهر حلاوت دهه فجر را دو چندان کردند.به گزارش اشراق24،امروز در هشتمین روز از دهه مبارک فجر،در مراسمی که به همت مدیر  و دبیران و با مشارکت دانش آموزان هنرستان فنی وحرفه ای شکوه شهر قیدار برگزار شد کیک […]

دانش آموزان دختر هنرستان شهر قیدار،با پخت کیک پیروزی و دانش آموزان پسر دبستان حکیم سهروردی این شهر حلاوت دهه فجر را دو چندان کردند.DSC08293_1623-1IMG_8968به گزارش اشراق24،امروز در هشتمین روز از دهه مبارک فجر،در مراسمی که به همت مدیر  و دبیران و با مشارکت دانش آموزان هنرستان فنی وحرفه ای شکوه شهر قیدار برگزار شد کیک پیروزی پخت شده توسط دانش آموزان به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برش داده شد وحلاوت این ایام خجسته در بین آنان با تناول کیک ماندگار شد.

معصوم اکرادلو معاون آموزشی آموزش وپرورش خدابنده به همراه منصوری نژاد کارشناس مسئول مقطع متوسط در این مراسم حضور داشتند.

امروز همچنین جشنواره نقاشی دانش آموزان دبستان حکیم سهروردی شهر قیدار نیز برگزار شد.

دانش آموزان این آموزشگاه در این جشنواره نقاشی که با موضوع ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و خاطرات دهه فجر برگزار شد سعی کردند که آن وقایع را به تصویر بکشند.

معصوم اکرادلو و غلامعلی غفاری معاونین آموزشی و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش خدابنده نیز از روند اجرای این جشنواره و شور واشتیاق دانش آموزان بازدید کردند. این نقاشی در پارچه ای به متراژ 12 متر ترسیم و در دیوار آموزشگاه نصب شد.

امروز همچنین جشن انقلاب در میان دانش آموزان دبستان دکتر شریعتی روستای آبی سفلی شهرستان خدابنده نیز برگزار شد.

حجت الاسلام طالبی امام جمعه قیدار در این مراسم در سخنانی لزوم آگاهی دادن به دانش آموزان در زمینه نحوه پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، تلاش دشمنان در مبارزه با اهداف والا ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ، پیروی از ولایت فقیه و تداوم راه شهدا را خواستار شد و اظهار داشت: از اساسی ترین وظایف ما پاسداری از این انقلاب است چراکه این انقلاب ریشه در مقاومت و شهامت و شهادت دارد .

در ادامه این مراسم دانش آموزان برنامه های ویژه ای شامل اجرای سرود، شعر خوانی ومقاله را اجرا کردند و ازدانش آموزان ممتاز و ساعی با هدایایی تقدیر به عمل آمد.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی نیز با عنوان دستاوردهای علمی وهنری دایر شده بود که مورد بازدید میهمانان و شرکت کنندگان قرار گرفت.