حقوق های نجومی،حق الناس است/باید با این گونه مفاسد مسئولان با جدیت بیشتری برخورد شود

نماینده مردم خدابنده با بیان اینکه حقوق های نجومی،حق الناس است و خدا از آن نمی گذرد گفت: باید با این گونه مفاسد مسئولان با جدیت بیشتری برخورد شود تا برای همه متخلفان عبرت شود. احمد بیگدلی،نماینده مردم خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق24اظهار کرد: حقوق های نجومی در هر اداره یا ارگان […]

DSCN6827نماینده مردم خدابنده با بیان اینکه حقوق های نجومی،حق الناس است و خدا از آن نمی گذرد گفت: باید با این گونه مفاسد مسئولان با جدیت بیشتری برخورد شود تا برای همه متخلفان عبرت شود.

احمد بیگدلی،نماینده مردم خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق24اظهار کرد: حقوق های نجومی در هر اداره یا ارگان یا نهادی که باشد فارغ از وسعتش باید با آن برخورد شود چون که مردم ما انقلاب نکردند و شهید ندادند تا عده ای مسئول،حق مردم را به جیب خودشان بریزند و این عمل غیر قابل قبول است.

وی افزود: رئیس جمهور دستور داده است که برخوردهای جدی با افراد مسئولی که مرتکب این عمل غیر قانونی شده اند انجام شود و مردم هم پی گیر این موضوع هستند و از طریق رسانه ها نیز آخرین اخبار به اطلاع مردم رسیده می شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید با این مفاسد مسئولان با جدیت بیشتری برخورد شود تا برای همه متخلفان عبرت شود و این مسئله در حقیقت حق الناس است و خداوند نیز وعده داده است که از حق الناس نمی گذرد.

این مسئول به دیدار نمایندگان مجلس با رهبری نیز اشاره کرد و گفت: ایشان همیشه رهنمودهای بسیار خوبی به نمایندگان مجلس داشته و دارند و برای بنده سعادتی بود که در محضر ایشان حاضر شدم و از بیاناتشان بهره بردم.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان فرمودند که قدر این موقعیت را بدانند و به گونه ای رفتار کنند که در پایان دوره در قبال وجدان خود،مردو و نظام سربلند باشند و این سخن ایشان بیشتر از بقیه رهنمود هایشان به دلم من نشست و در ذهنم باقی ماند.

بیگدلی تصریح کرد: ما باید مجلس را بنا به فرموده امام راحل،در رأس امور نگه داریم و آن را به حاشیه نکشیم و سعی کنیم در امر قانون گذاری که وظیفه اصلی مجلس است اهتمام بورزیم و تا پایان کار،خود نظارتی را فراموش نکنیم.

این مسئول در پایان سخنان خود به مقوله فرهنگ نیز اشاره کرد و گفت: فرهنگ از موضو عات بسیار مهم است و رهبری نیز به این موضوع حساسیت ویژه ای دارند و تعبیر ولنگاری فرهنگی را بکار بردند که نشان از این امر دارد که ایشان گلایه مند هستند و مسئولین باید بیشتر به ایم موضوع توجه کنند.