حقوق های نجومی،انقلاب اسلامی را نابود می سازد/مسئولین، پاسخ گستاخی های عربستان و پاریس را با قاطعیت بدهند

امام جمعه قیدار درباره حقوق های نجومی گفت: این پدیده تلخ، نشان می‏ دهد انقلاب اسلامی و نظام برخاسته از این انقلاب توحیدی، با بزرگ‏ترین و خطرناک‏ترین تهدید متصور که همانا خطر اشرافیت است، روبه‏ رو شده است؛ خطر و تهدیدی که اگر با آن مقابله صحیح و به‏ هنگام نشود، انقلاب اسلامی را همانند […]

indexامام جمعه قیدار درباره حقوق های نجومی گفت: این پدیده تلخ، نشان می‏ دهد انقلاب اسلامی و نظام برخاسته از این انقلاب توحیدی، با بزرگ‏ترین و خطرناک‏ترین تهدید متصور که همانا خطر اشرافیت است، روبه‏ رو شده است؛ خطر و تهدیدی که اگر با آن مقابله صحیح و به‏ هنگام نشود، انقلاب اسلامی را همانند تمامی انقلاب‏های توحیدی پیشین، به بیراهه کشانده و نابود می ‏سازد.

حجت الاسلام طالبی امام جمعه قیدار در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴،اظهار کرد: یکی از مسائلی که رهبر معظم انقلاب در هفته های اخیر در چند نوبت با صراحت اعلان موضع کرده و مسئولان را به برخورد جدی با آن فرا خواندند پدیده تلخ حقوق‏های نجومی است.

وی افزود: این پدیده تلخ، نشان می‏ دهد انقلاب اسلامی و نظام برخاسته از این انقلاب توحیدی، با بزرگ‏ترین و خطرناک‏ترین تهدید متصور که همانا خطر اشرافیت است، روبه‏ رو شده است؛ خطر و تهدیدی که اگر با آن مقابله صحیح و به‏ هنگام نشود، انقلاب اسلامی را همانند تمامی انقلاب‏های توحیدی پیشین، به بیراهه کشانده و نابود می‏ سازد و این خطر پایه‏ های نظام اسلامی را از درون چون موریانه می‏ خورد.

امام جمعه قیدار ادامه داد: برخورد با این پدیده زشت یک خواسته همگانی است که باید با فوریت و قاطعیت از سوی هر سه قوه پیگیری، ریشه‏ کن و تمامی روزنه‏ ها و چشمه‏ های این فساد مشروعیت ‏سوز فراتر از هر فرافکنی سیاسی و جناحی کور شود.

وی به برگزاری کنفرانس نمایشی منافقین در فرانسه اشاره کرد و گفت:  این کنفرانس نمایشی یکبار دیگر نقاب از چهره کریه و منفور «حامیان تروریسم» برداشت و ماهیت واقعی مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم را به‏وضوح آشکار ساخت و اگر افکار عمومی جهان می‏خواست با صرف میلیاردها دلار به چنین واقعیت‏هائی دست‏ یابد، به این سادگی و با چنین دقت و اطمینانی، چنین هدفی قابل دستیابی نبود.

طالبی افزود: منافقین باز در این صحنه همانند عروسک‏های خیمه شب‏بازی در خدمت اهداف و برنامه ‏های شوم دشمنان قسم‏ خورده ملت ایران قرار گرفتند و به اجرای برنامه‏ایی پرداختند که برای آن‏ها تدارک شده بود.

وی افزود: رژیم مفلوک فرانسه که طی ماه‏های اخیر سعی دارد خود را قربانی تروریسم قلمداد کند و به مظلوم ‏نمائی بپردازد، این‏بار هم صحنه‏ گردان حمایت از تروریست‏های منافق برآمد و با برپائی کنفرانس نمایشی منافقین، سعی داشت از آخرین تفاله‏ های باقیمانده از این گروهک نیز بهره‏ب رداری سیاسی – تبلیغاتی کند.

طالبی ادامه داد: در نمایش تبلیغاتی اخیر، نمایندگانی از آمریکا، برخی رِژیم‏های مفلوک عرب و برخی کشورهای اروپائی حضور داشتند و آنچه بیش از همه حساسیت برانگیز بود، حضور شاهزاده عیاش و معتاد سعودی، «ترکی الفیصل» رئیس سابق سازمان امنیت آل سعود و سخنرانی وی در اجلاس منافقین بود که برای تروریست‏ها، پیروزی بر ایران را آرزو کرد، آرزوئی که همانند آرزوهای قبلی وی درخصوص پیروزی طیف وسیع تروریست‏های فعال در سوریه و عراق ازجمله داعش، این‏روزها بر باد رفته است.

وی افزود: پس از نهایی شدن برجام و سفر هیئت‏ های عالی رتبه دو کشور، ما می بینیم فرانسه همچنان به خصومت خود علیه ایران ادامه می‏ دهد و دولت اولاند در راستای ایجاد کار برای اعضای گروهک تروریستی منافقین قدم برداشته و میزبانی آن‏ها را عهده ‏دار شده است.

طالبی تصریح کرد: حمایت رسمی و علنی از منافقین و آرزوی رسمی سرنگونی حکومت ایران مسأله‏ ای نیست که بتوان به‏ راحتی از آن گذشت و اگر ایران میزبان گروهی ضد دولت فرانسه بود که در آن به ‏صراحت از براندازی نظام فرانسه سخن گفته می ‏شد آیا آن‏ها به همین راحتی از کنار این موضوع می‏گذشتند؟!

وی ادامه داد: تبلیغ گسترده یک گروهک ورشکسته تروریستی که حامیان غربی‏ اش نیز به‏ تدریج از آن دست شسته و به تروریست بودنش اعتراف کرده‏ اند، نشانه آشکاری از عمق ناکامی عربستان در سیاست‏های ضد ایرانی خود است، زیرا اگر این کشور راه کارآمدتری برای پی گرفتن تلاش‏های ضدایرانی خود داشت، هرگز دست به دامان یک گروهک تاریخ مصرف گذشته نمی‏ شد.

طالبی ادامه داد: عربستان در شرایط کنونی اوضاع بسیار نامناسبی دارد و این کشور در سیاست‏های منطقه‏ ای‏ خود و به‏ ویژه تلاش برای برکناری دولت سوریه شکست خورده و ۲۰ ماه حمله به مردم بی‏گناه یمن نیز نه تنها نتوانسته ریاض را به اهداف خود برساند، بلکه یمن اکنون به باتلاقی برای آل سعود تبدیل شده است.

وی افزود: مسئولین ما بویژه مسئولین وزارت امورخارجه پاسخ گستاخی های عربستان و پاریس را با قاطعیت بدهند، این‏که رجوی مرده یا زنده مهم نیست و این‏که مهمانان سیرک منافقین در پاریس چه کسانی بودند هم مهم نیست بلکه سیرک، سیرک است و همه‏ جور حیوانی در آن پیدا می ‏شود، اما این مهم است که وزارت خارجه ما، در مقابل این اقدام گستاخانه فرانسویان چه خواهد کرد؟ بالاخره اجلاسی مثل اجلاس اخیر منافقین، یک‏ شبه و دفعتاً تشکیل نشده، مقدمات و فراخوان و اعلانی داشته است و واکنش سفارت ایران در پاریس به این اقدام ضدامنیتی فرانسه چه بوده است؟