حفظ روحیه اسکبار ستیزی و مقابله با نفوذ از پیام های اصلی شهدا است/خواسته شهدا پیروی از ولایت فقیه است

سردار اهوازیان فرمانده ارشد سپاه در یادواره شهدای گمنام و شهید خلبان بهمن مصائبی که در شهر سجاس خدابنده برگزار شد گفت: حفظ روحیه اسکبار ستیزی و مقابله با نفوذ از پیام های اصلی شهدا است. به گزارش اشراق۲۴،یادواره شهدای گمنام و شهید خلبان بهمن مصائبی مصلای نماز جمعه شهر سجاس شهرستان خدابنده با حضور […]

سردار اهوازیان فرمانده ارشد سپاه در یادواره شهدای گمنام و شهید خلبان بهمن مصائبی که در شهر سجاس خدابنده برگزار شد گفت: حفظ روحیه اسکبار ستیزی و مقابله با نفوذ از پیام های اصلی شهدا است.
img_20161214_202342img_20161214_202349img_20161214_202328img_20161214_202253img_20161214_202048img_20161214_202100img_20161214_202441img_20161214_202358

به گزارش اشراق۲۴،یادواره شهدای گمنام و شهید خلبان بهمن مصائبی مصلای نماز جمعه شهر سجاس شهرستان خدابنده با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

سردار اهوازیان از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که میهمان و سخنران این برنامه بود با بیان اینکه خواسته شهدا از ما پیروی از خط ولایت بود، اظهار داشت: ما برای انتقال وصیت شهدا از طرف آنها وکیل هستیم و باید برای این کار بزرگ بر بصیرت و آگاهی خود بیافزاییم.

وی افزود: شهداگفتند: اگر می خواهیم بر مشکلات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی فائق آییم، گوش و نگاهمان به ولی فقیه باشد.

فرمانده ارشد سپاه حفظ روحیه اسکبار ستیزی، مقابله با نفوذ و عوامل آن را از دیگر پیام های شهدا دانست و تصریح کرد: تمامی شهدا بر حفظ حجاب اسلامی تاکید داشتند و امروز هم اگر بانوان ورزشکار ما با حجاب در عرصه های ملی و جهانی حاضر می شوند؛ این یعنی عزت،عفت و بزرگی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بر پایه ولایت پذیری ومعنویت بود که توانست دربرابر دشمنان ایستادگی کرده و به پیروزی دست یابد و امروز نیز بر پایه این اصول است که به قله های افتخار دست یافته است.

اهوازیان با بیان اینکه دشمن درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند افزود: اسرایلی ها ۴ سال تحقیق کردند تا پی به رمز موفقیت ایران در ۸ سال جنگ تحمیلی و همچنین پایداری انقلاب اسلامی ببرند و در نهایت به این نتیجه رسیدند که پرچم سرخ حسینی، پرچم سبز مهدوی و وجود ولایت فقیه موجب پایداری ملت به اصول انقلابی و عدم شکست پذیری آنهاست.

وی از چالش های پیش رو به عنوان تهدید یاد کرد و گفت: در عرصه سیاست خارجی عبور از اصول استکبار ستیزی و انتقال سیاست سازش و کنار آمدن با شیطان بزرگ، در حوزه فرهنگ عبور ازشاخص و اتخاذ خط مشی تسامح، در حوزه اقتصاد وابستگی به دشمن و عدم توجه به اقتصاد مقاومتی، در حوزه مدیریت اجرایی تقلید از سیاست های اجرایی بیگانگان از مهمترین چالش های پیش رویی است و از این رومداحان و سخنرانان بایستی در آگاه سازی افکار عمومی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

اهوازیان با اشاره به ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد : رزمندگان ما در آن دوران در یک نبرد نا برابر قرار گرفته بودند که به فضل الهی و ایثار و فداکاری رزمندگان اجازه تصرف حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمنان ندادند .

وی در ادامه با اشاره به توطئه های دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی نیز افزود : دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه در صدد راه اندازی توطئه برای توقف انقلاب اسلامی بود که تاکنون با رهبری مقام عظمای ولایت فقیه و حضور همیشه در صحنه مردم نتوانسته اند به اهداف شوم خود برسند .

*خواسته شهدا پیروی از ولایت فقیه است

حجت الاسلام اصلانی امام جمعه شهر سجاس نیز در این مراسم اظهار کرد: امروز دشمنان تمام توان خود را در راستای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار گرفته که باید با حفظ هوشیاری و بصیرت افزایی نگذاریم دشمنان به اهداف خود برسند .

وی افزود: رسالت اصلی امروز ما عمل به وصایای شهدا به عنوان تربیت یافتگان مکتب اباعبدالله الحسین و پیروی از ولایت فقیه است که باید در این مسیر از تمام توان خود بهره بگیریم .

امام جمعه سجاس در این یادواره با یادآوری رشادت و دلاوری رزمندگان اظهار داشت: شهدا وارثان راستین انقلاب و نظام هستند.

وی در ادامه عنوان کرد : اکنون نوبت پاسداری از خون شهدا و ادامه راه شهیدان است و این امر مهم باید سرلوحه همه ی برنامه ها و کارها قرار گیرد .

حجت الاسلام اصلانی افزود: ما در برابر فداکاری، ایثار و عزتی که شهدا به ما ارزانی داشتند وظیفه‌ای سنگین بر دوش داریم چرا که دستاوردهای امروز کشور به برکت خون پاک شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است.

وی با بیان اینکه شهدا در وصیت نامه های خود تبعیت از ولایت فقیه را رمز پیروزی خود می دانستند تصریح کرد: رزمندگان ما عزت ایرانی واسلامی را در مناطق عملیاتی به نمایش گذاشتند و به جهانیان ثابت کردندلحظه ای از آرمانهای قرآنی دست برنخواهند داشت .

در پایان این مراسم حاج ولی اله کلامی شاعر و مداح پر آوازه استان زنجان به مدیحه سرائی پرداخت و در رثای شهید بهمن مصائبی اشعاری را قرائت کرد.