حضور گشت های ارشاد در اماکن تجاری و پارکهای زنجان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: گشت های ارشاد در اماکن تجاری و پارکها حضور دارند. به گزارش ثبیر،جعفر کردلو با اشاره به اینکه 85 درصد از پرونده های ارجاع شده به مرکز مشاوره نیروی انتظامی منجر به سازش شده است، گفت: مرکز مشاوره نیروی انتظامی از افزایش ارسال پرونده ها به مراجع قضایی […]

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: گشت های ارشاد در اماکن تجاری و پارکها حضور دارند.1380453060

به گزارش ثبیر،جعفر کردلو با اشاره به اینکه 85 درصد از پرونده های ارجاع شده به مرکز مشاوره نیروی انتظامی منجر به سازش شده است، گفت: مرکز مشاوره نیروی انتظامی از افزایش ارسال پرونده ها به مراجع قضایی جلوگیری می کند.

وی ادامه داد: بیشترین مشاوره هایی که در مرکز مشاوره نیروی انتظامی صورت می گیرد در زمینه اختلافات خانوادگی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان اظهار داشت: مرکز مشاوره نیروی انتظامی در خیابان طالقانی مستقر بوده و ارائه مشاوره برای عموم مردم آزاد و هزینه برای انجام مشاوه 500 الی هزار تومان است و در صورتی که فرد مراجعه کننده توان مالی نداشته باشد مشاوره به صورت رایگان انجام می شود.

وی  برقراری امنیت را رسالت اصلی پلیس عنوان کرد و افزود: در این راستا پلیس طرح های ارتقای امنیت اجتماعی را در طول سال در دستور کاری خود دارد.

کردلو با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات متناسب با ایام سال طرح تابستانی در تفرجگاه ها در زمینه حجاب و عفاف در دستور کار پلیس بود،گفت: توجه به مقوله حجاب و عفاف تنها مربوط به پلیس نیست بلکه باید تمام دستگاههای فرهنگی نسبت به ارتقای حجاب و عفاف در جامعه راهکار و برنامه ریزی های لازم را در دستور کاری خود قرار دهند.

وی پیشگیری از سرقت که در ایام تعطیلات هم بسیار زیاد است را جزو ماموریت های اصلی پلیس عنوان کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان تاکید کرد: همچنین پیشگیری از تصادفات جاده ای در دستور کار پلیس است.

وی یادآور شد: برخورد با اراذل و اوباش ، جمع آوری تجهیزات ماهواره نیز از اقدمات پلیس در راستای ارتقای امنیت اجتماعی بوده که توسط پلیس انجام گرفته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان به گشت های ارشاد در سطح شهر اشاره کرد و افزود: گشت های ارشاد در اماکن تجاری و پارکها حضور دارند و در حدی که نیاز باشد ارشاد و تذکر لازم را انجام می دهند.