جنبش دانشجویی پیشاهنگ مبارزات علیه استکبار محسوب می‌شود

فرماندارخدابنده به مناسبت روزدانشجواظهارکرد:جنبش دانشجویی پیشاهنگ مبارزات علیه استکبار محسوب می‌شود. باب اله فتحی درروزدانشجودرگفتگوباخبرنگاراشراق آنلاین با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس نیز مهندسی این دوران بر عهده دانشجویان بود، افزود: بسیاری از رزمندگان، دانشجویانی بودند که کلاس درس را برای رسیدن به اهدافی والاتر ترک کرده بودند. فرماندارخدابنده خاطرنشان کرد: نقش دانشجویان […]

فرماندارخدابنده به مناسبت روزدانشجواظهارکرد:جنبش دانشجویی پیشاهنگ مبارزات علیه استکبار محسوب می‌شود.DSCN4038

باب اله فتحی درروزدانشجودرگفتگوباخبرنگاراشراق آنلاین با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس نیز مهندسی این دوران بر عهده دانشجویان بود، افزود: بسیاری از رزمندگان، دانشجویانی بودند که کلاس درس را برای رسیدن به اهدافی والاتر ترک کرده بودند.

فرماندارخدابنده خاطرنشان کرد: نقش دانشجویان در عرصه‌های سازندگی، عمرانی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بی‌نظیر است و دانشجویان به عنوان محور تحولات جامعه نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند.

فتحی گفت: اگر چه در روز 16 آذر 1332 خون شهیدان قندچی، بزرگ‌نیا و شریعت‌رضوی در مبارزه با استکبار سنگ فرش‌ دانشکده فنی دانشگاه تهران را رنگین کرد، امروز این جنبش پیشاهنگ مبارزات علیه استکبار محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه روز دانشجو نمایانگر روح استکبارستیزی،‌استقلال‌خواهی، عدالت‌‌طلبی و آزادی‌‌خواهی دانشجویان در طول دوران انقلاب و پس از آن است، افزود: امروز هم دانشجوی ولایت‌مدار با شناخت عمیق سیاست‌های استعماری غرب و به ویژه آمریکا و انگلیس توطئه‌های دشمنان را به خوبی می‌شناسد.