فراموش شدن نقش مادری در جامعه ما محصول تهاجم فرهنگ غرب است/بانوان کارآفرین شهرستان خدابنده تجلیل می شوند

امام جمعه شهر قیدار در جلسه هماهنگی جشن میلاد کوثر،حضرت فاطمه زهرا(س) و سلاله پاکش حضرت امام خمینی(ره) که با حضور مسئولین مربوطه در دفتر وی برگزار شد گفت: در حال حاضر نقش مادری و تربت فرزند در جامعه ما در حال کمرنگ شدن است و فراموش شدن نقش مادری در جامعه ما محصول تهاجم […]

امام جمعه شهر قیدار در جلسه هماهنگی جشن میلاد کوثر،حضرت فاطمه زهرا(س) و سلاله پاکش حضرت امام خمینی(ره) که با حضور مسئولین مربوطه در دفتر وی برگزار شد گفت: در حال حاضر نقش مادری و تربت فرزند در جامعه ما در حال کمرنگ شدن است و فراموش شدن نقش مادری در جامعه ما محصول تهاجم فرهنگ غرب است.DSCN6154DSCN6155DSCN6157به گزارش اشراق24،امروز جلسه هماهنگی جشن میلاد کوثر،حضرت فاطمه زهرا(س) و سلاله پاکش حضرت امام خمینی(ره) با حضور مسئولین مربوطه در دفتر امام جمعه شهر قیدار برگزار شد.

در ابتدا ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت یاس نبی درباره این جشن گفت: جشن کوثر در روز یازدهم فروردین ساعت4بعد از ظهر با حضور و سخنرانی حجت الاسلام دولابی نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری در حرم مطهر قیدار نبی(ع)برگزار می شود.

وی افزود: هم زمان با این جشن چهار ایستگاه صلواتی نقاشی،سلامت و پاسخ به شبهات دینی در حواشی حرم قیدار نبی(ع)برپا خواهد شد و مولود خوانی و برنامه های متنوعی در این جشن اجرا می شود و از هشت نفر از بانوان کارآفرین شهرستان خدابنده نیز تجلیل می شود.

حجت الاسلام بیگدلی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده نیز اظهار کرد: حضرت زهرا(س)هم در میان اهل بیت(ع)و هم در میان مردم مسلمان بویژه شیعیان دارای جایگاه خاصی است و شایسته است که مراسمی در خور ایشان برگزار شود.

وی افزود: تهیه و توزیع بروشور با موضوع تبیین شعار سال مانند چکیده بیانات مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی و همچنین درباره شخصیت حضرت زهرا(س) ومقام و چایگاه زن و مادر در این جشن ضروری است.

حجت الاسلام طالبی امام جمعه شهر قیدار نیز عنوان کرد: امسال سال فاطمی است چون شروع و پایان سال با میلاد با سعادت این بانوی بزرگوار همراه شده است و گفتمان اصلی ما در این سال باید فاطمی باشد.

وی با بیان اینکه باید سیره فاطمی در جامعه جاری و ساری باشد و به خوبی تبیین شود افزود: در حال حاضر نقش مادری و تربت فرزند در جامعه ما در حال کمرنگ شدن است و شاغل بودن بانوان ولو به هر قیمتی که باشد به عنوان ارزش تلقی می شود.

امام جمعه قیدار ادامه داد: فراموش شدن نقش مادری در جامعه ما محصول تهاجم فرهنگ غرب است و با برگزاری برنامه های پر محتوا باید زنان جامعه مان را جایگاه اصلی شان باز گردانیم و دیدگاهشان را عوض کنیم.

وی ادامه داد: بعد سیاسی حضرت فاطمه(س)مانند ولایت مداری نیز باید در غالب گفتمان مطرح شود تا همه ابعاد وجودی این بانوی بزرگوار تبیین شود.