جلسه شورای اداری شهرستان خدابنده برگزار گردید.

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان خدابنده در سالن امام علی (ع) فرمانداری برگزار گردید. به گزارش ثبیر،در این جلسه فرماندار شهرستان خدابنده از اقدامات خوب مسئولین ادارات برای خدمات رسانی به مردم ، اجرای پروژه های عمرانی و سایر وظایف محوله دستگاه های اجرایی خود تقدیر و تشکر نمود. علی یوسفی همچنین از مسئولین خواست […]

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان خدابنده در سالن امام علی (ع) فرمانداری برگزار گردید.15

به گزارش ثبیر،در این جلسه فرماندار شهرستان خدابنده از اقدامات خوب مسئولین ادارات برای خدمات رسانی به مردم ، اجرای پروژه های عمرانی و سایر وظایف محوله دستگاه های اجرایی خود تقدیر و تشکر نمود.

علی یوسفی همچنین از مسئولین خواست برای برگزار هر چه با شکوهتر مراسم دهه ولایت و بازسازی غدیر که برای اولین با در شهرستان خدابنده اجرا می گردد اهتمام لازم را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه جلسه با تبریک هفته ناجا گفت:نیروی انتظامی تامین کننده نظم و امنیت جامعه هستندو امروز امنیت اجتماعی از خدمات این سبز پوشان می باشد.

فرماندار شهرستان خدابنده در پایان از مسئولین خواست برای اتمام پروژه های عمرانی جدیت لازم را داشته باشند و مسئولین اگر در این زمینه کم کاری کنند به مردم معرفی خواهند شود.