جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خدابنده/تصویر

جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خدابنده ساعت 10:00 صبح با حضور اعضاء محترم و مدعوین در محل دفتر امام جمعه شهر قیدار برگزار گردید. به گزارش اشراق آنلاین،در این جلسه ابتدا ابراهیمی دبیر ستاد ضمن خیر مقدم گوئی به بیان موضوع جلسه پرداخت. سپس هر یک از دعوت شدگان […]

جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خدابنده ساعت 10:00 صبح با حضور اعضاء محترم و مدعوین در محل دفتر امام جمعه شهر قیدار برگزار گردید.DSC03848DSC03843DSC03846

به گزارش اشراق آنلاین،در این جلسه ابتدا ابراهیمی دبیر ستاد ضمن خیر مقدم گوئی به بیان موضوع جلسه پرداخت.

سپس هر یک از دعوت شدگان (روسای اداره آموزش و پرورش،سازمان تبلیفات اسلامی ،ارشاد، شهردار محترم ، نیروی انتظامی، دادستان محترم به بیان گزارش عملکرد در مورد شعار سال پرداختند.

در ادامه فرماندار و دادستان شهرستان خدابنده  به ایراد سخن پرداختند و در پایان جلسه امام جمعه  شهر قیدار،حجت الاسلام طالبی به ایراد سخن و جمع بندی مطالب نمود.

پس ازتبادل نظرتصمیمات زیراتخاذگردید:

  1. نسبت به هتک حرمت به ارزشها از جمله روزه خواری و قداست شکنی که در مورد حجاب و عفاف می شود باید با برنامه برخورد کرد و در وهله اول بر عهده مردم است که امر به معروف و نهی از منکر کند و نیروی انتظامی و دستگاه قضاء در وهله بعد باید برخورد نمایند.

  2. آثار زیانبار ماهواره بر اعتقادات ، خانواده ،و مسایل اخلاقی بر کسی پوشیده نیست و باید به صورت عملی در فکر چاره بود دو کار باید در مورد ماهواره انجام پذیرد یکی به صورت سلبی آسیب ها و آفات ماهواره به مردم بیان شودو دیگری به صورت ایجابی یعنی ببینیم دشمن در ماهواره چه چیز هایی را مورد هجوم قرار داده مثلاً ازدواج و ترویج زندگی مجردی ئ خیانت همسر به همسر بیائیم روی این مسایل و اهمیت آنها با استفاده از منابع فنی اسلام کار کنیم باید در زمینه ماهواره از کارهای هنری غفلت نکنیم ارشاد و حوزه هنری سازمان تبلیغات بیایند روی این مسئله کار هنری انجام دهند در رابطه تقویت باورهای جوانان و نوجوان کار های اسلامی باید صورت گیرد که در این زمینه طرح صالحین و تقویت آن می تواند راه گشا باشد.