جشن نیکوکاری در خدابنده برگزار می شود

رئیس کمیته امداد خدابنده در جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری گفت: جشن نیکوکاری همچون سال های گذشته در شهرستان خدابنده هم زمان با سراسر کشور با شعار بهار همدلی و شکوه مهربانی برگزار می شود.به گزارش اشراق24،غدیر خلجی در جلسه هاهنگی جشن نیکوکاری در شهرستان خدابنده اظهار کرد:جشن نیکوکاری همچون سال های گذشته در شهرستان خدابنده […]

DSCN6028DSCN6026DSCN6029

رئیس کمیته امداد خدابنده در جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری گفت: جشن نیکوکاری همچون سال های گذشته در شهرستان خدابنده هم زمان با سراسر کشور با شعار بهار همدلی و شکوه مهربانی برگزار می شود.به گزارش اشراق24،غدیر خلجی در جلسه هاهنگی جشن نیکوکاری در شهرستان خدابنده اظهار کرد:جشن نیکوکاری همچون سال های گذشته در شهرستان خدابنده هم زمان با سراسر کشور با شعار بهار همدلی و شکوه مهربانی برگزار می شود.

وی افزود: این جشن در پایگاه های ثابت و سیار در روزهای چهار شنبه 12 اسفند ماه در مدارس،در روز پنج شنبه در مساجد،معابر،محلات و پایگاههای بسیج و در روز جمعه، در همه مصلاهای نمازجمعه و در با همکاری بسیج مستضعفین،صدا وسیما،آموزش و پرورش و کمیته امداد برگزار می شود.

رئیس کمیته امداد خدابنده درباره اهداف برپایی این جشن گفت:توجه به ترویج فرهنگ احسان و انفاق و نیکوکاری و تلاش برای برقراری عدالت اجتماعی با کمک های نقدی و غیر نقدی به مردم نیازمند و تکریم آنها در آستانه عید نوروز و سال نو از مهمترین اهداف برگزاری جشن نیکوکاری است.

وی در پایان سخنان خود ضمن در خواست از مردم خیر خواه و نیکوکار شهرستان خدابنده برای شرکت در این کار خداپسندانه گفت: شماره حساب ۰۲۱۷۰۲۸۴۸۰۰۰۷نزد بانک ملی آماده دریافت کمکهای نقدی مردم شهرستان خدابنده است.

در ادامه ولی اله ابراهیمی اظهار کرد: امام خمینی(ره) می فرمودند که به محرومین کمک رسانی شود و همچنین رهبری نیز بیان می کنند که کمک به محرومین به نوعی مبارزه با آمریکا است،لذا خیرات و احسانات کار شایسته و پسندیده ای است.

وی افزود: کمک به مردم بویژه افراد نیازمند ثواب دنیا و آخرت را در پی خواهد داشت و توجه به محرومین جامعه مورد توصیه و تاکید ولایت فقیه و مراجع دینی است و این امر نشان از اهمیت این موضوع است و باید بیشتر در جامعه مطرح و پیگیری شود.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: جشن نیکوکاری سنت زیبایی است که علاوه بر تامین مایحتاج  مردم بویژه کودکان نیازمند در آستانه سال نو،باعث یادگیری حسن نوع‌دوستی بین آحاد مردم است و در حقیقت جشن نيکوکاري، تجلي عشق و اکرام و عاطفه همه مردم ايران است.