جشن میلاد کوثر در خدابنده برگزار شد+تصاویر

جشن میلاد کوثر حضرت فاطمه زهرا(س)و سلاله پاکش امام خمینی(ره)با حضور و سخنرانی حجت الاسلام دولابی نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری در حرم قیدار نبی(ع)برگزار شد. به گزارش اشراق24،جشن میلاد کوثر حضرت فاطمه زهرا(س)و سلاله پاکش امام خمینی(ره)با حضور و سخنرانی حجت الاسلام دولابی نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری […]

جشن میلاد کوثر حضرت فاطمه زهرا(س)و سلاله پاکش امام خمینی(ره)با حضور و سخنرانی حجت الاسلام دولابی نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری در حرم قیدار نبی(ع)برگزار شد. DSCN6163DSCN6160DSCN6173DSCN6182DSCN6228DSCN6221DSCN6230DSCN6209DSCN6233DSCN6243DSCN6261DSCN6262DSCN6270DSCN6283DSCN6289

به گزارش اشراق24،جشن میلاد کوثر حضرت فاطمه زهرا(س)و سلاله پاکش امام خمینی(ره)با حضور و سخنرانی حجت الاسلام دولابی نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری در حرم قیدار نبی(ع)برگزار شد.

حجت الاسلام دولابی در این برنامه ضمن تبریک این روز به همه زنان و مادران اظهار کرد: زهرا(س)خیر کثیر بود که به پیامبر عطا شد و اگر ایشان نبدند همه زحمات پیغمبر به هدر می رفت زیرا یاس نبی مادر اهل بیت(ع)است.

وی افزود: امروز سالروز میلاد بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) نیز هست و جا دارد که از این بزرگ مرد تاریخ به نیکی یاد کنیم زیرا که حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد و اگر ایشان و انقلابشان نبود معاوم نبود سرنوشت کشور ما به کجا ختم می شد.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در حال حاضر پرچم انقلاب در دستان رهبری فرزانه است و این کار مهمی است چون که نگهداری و حراست از انقلاب از اصل آن سخت تر است.

وی افزود: انقلاب تا به امروز در برابر استکبار جهانی ایستاده است و با وجود چنین مردم هوشیار و با بصیرتی نیز همچنان راست قامت ایستاده است و هرگز در برابر دشمنان سر خم نمی کند و روزبه روز هم پیشرفت می کند.

حجت الاسلام دولابی خطاب به مردم گفت: رابطه تان را با خدا تقویت کنید چون شاه کلید حل تمام مشکلات معنویت است و دیگر اینکه به فکر نیازمندان باشید و از آنها غافل نشوید چون رضای الهی در شاد کردن دل آنها است.

در ادامه این برنامه بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه خدابنده قرائت شد و سپس عبدی با مولود خانی جمع حاضر را به فیض رسانید و در ادامه از مادران شهدا و هشت نفر از بانوان کارآفرین و فعال در عرصه اقتصاد مقاومتی با اهداء لوح و جوایزی تجلیل شد.

لازم به ذکر است که این جشن به همت بسیج خواهران سپاه خدابنده برگزار شد و در بیرون حرم قیدار نبی(ع)نیز چهار ایستگاه سلامت،صلواتی،پاسخ به سوالات دینی و نقاشی برپا شده بود و همچنین یک نمایشگاه عکس با موضوع حجاب و عفاف نیز راه اندازی شده بود.