جشن تکلیف به نوعی ترویج سبک زندگی اسلامی است/جشن عبادت دانش آموزان دختر مدارس شهرستان خدابنده برگزار شد+تصویر

820 دانش آموز دختر مدارس ابتدایی شهری وروستایی با برگزاری مراسمی جشن آغاز عبادت و بندگی خود را برگزار کردند. به گزارش اشراق24،امروز مراسم جشن عبادت 820 دانش آموز دختر مدارس ابتدایی شهری وروستایی شهرستان خدابنده در شهر قیدار به همت کارشناسان علوم قرآنی ،نماز وعترت و فرهنگی وهنری و با برنامه ریزی و همکاری […]

DSCN0142820 دانش آموز دختر مدارس ابتدایی شهری وروستایی با برگزاری مراسمی جشن آغاز عبادت و بندگی خود را برگزار کردند.

به گزارش اشراق24،امروز مراسم جشن عبادت 820 دانش آموز دختر مدارس ابتدایی شهری وروستایی شهرستان خدابنده در شهر قیدار به همت کارشناسان علوم قرآنی ،نماز وعترت و فرهنگی وهنری و با برنامه ریزی و همکاری مدیران ،مربیان و آموزگاران پایه سوم ابتدایی مدارس شهیدرجایی، رضوان، بهار، 15 خرداد ، کوثر ،سما ،شهید باهنر و عصمت در مصلای نماز جمعه به مدت دو روز و با حضور حجت الاسلام طالبی امام جمعه شهر قیدار، علی اسدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده حجت الاسلام بیگدلو رییس اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این مراسم معنوی سخنرانان ضمن تبریک جشن عبادت و بندگی به دانش آموزان،احکام اسلامی و دینی، وظایف فردی و اجتماعی  مکلفین به سن شرعی را تبیین کردند.

حجت‌الاسلام طالبی در این مراسم با اشاره به مسئله جشن تکلیف آرمیتا دختر شهید هسته‌ای رضایی‌نژاد در کنار ضریح شریف رضوی اظهار داشت: آنچه در این‌ بین مهم و جالب بود، رفتار پدرانه امام خامنه‌ای با این اتفاق بود.

وی افزود: ایشان با این‌ همه مشغله و گرفتاری، به جشن عبادت آرمیتا توجه داشتند و برای او هدیه معنوی فرستادند و این اقدام رهبر معظم انقلاب یک عمل آموزشی خوب برای پدران و مادران است که بهانه کمبود وقت و کار داشتن را برای بی‌توجهی به این‌گونه مراسم بیان نکنند.

امام‌جمعه قیدار  ادامه داد: جا دارد صداو سیما و نهادهای فرهنگی، برای جشن تکلیف و ترویج آن در سبک زندگی اسلامی دقت کنند و برنامه ریزان برای این رخداد مهم زندگی فرزندان، فکر مناسب کنند تا ضمن ایجاد نشاط و شادی در جامعه، فضای معنوی و دینی هم حاکم شود.

اجرای نمایش، قرائت سوگند نامه، اجرای سرود جشن عبادت و برگزاری نماز جماعت،توزیع کیک  و شیرینی عبادت،توزیع کتاب آموزشی احکام از برنامه هایی بود که با حضور اولیای دانش آموزان اجرا شد.