جشن عاطفه ها در مدارس خدابنده برگزار می شود/همکاری۴۰ نفر از روحانیون در اقامه نماز جماعت مدارس خدابنده

رئیس آموزش و پرورش خدابنده از برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: جشن عاطفه ها با شعار ” مهر در انتظار همدلی” در روز چهار شنبه ۱۹ مهرماه در تمام مدارس شهرستان خدابنده همزمان با سراسر کشور برگزار می شود. به گزارش اشراق۲۴،امروز جلسه مشترک هماهنگی برگزاری جشن عاطفه […]

رئیس آموزش و پرورش خدابنده از برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: جشن عاطفه ها با شعار ” مهر در انتظار همدلی” در روز چهار شنبه ۱۹ مهرماه در تمام مدارس شهرستان خدابنده همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش اشراق۲۴،امروز جلسه مشترک هماهنگی برگزاری جشن عاطفه ها در آموزش وپرورش خدابنده برگزار شد.
در این جلسه که با حضورغفاری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و خویینی معاون پرورشی و تنربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان خدابنده برگزار شد اعلام شد: جشن عاطفه ها با شعار ” مهر در انتظار همدلی” در روز چهار شنبه ۱۹ مهرماه در تمام مدارس شهرستان خدابنده همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش خدابنده در این جلسه با تقدیر از همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خدابنده در تامین نیازهای ضروری تحصیل دانش آموزان کم بضاعت بر تداوم و افزایش این همکاری و مساعدتها تاکید کرد.

غفاری مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده نیز از حسن همکاری آموزش و پرورش در اجرای برنامه ها قدر دانی و اعلام کرد: این کمیته آمادگی دارد تا در تامین اقلام و نیازهای مالی دانش آموزان بی بضاعت مساعدت کند.

در این جلسه مقرر شد برنامه نمادین جشن عاطفه ها در دبستان حکیم سهروردی شهر قیدار با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شود.

امروز همچنین جلسه شورای همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش شهرستان خدابنده نیز برگزار شد.

علی اسدی مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده در این جلسه لزوم تبیین احکام شرعی و دینی برای دانش آموزان به ویژه فریضه نماز را از مهمترین برنامه ها در آموزش و پرورش عنوان و همکاری بیشتر در این راستا را یادآور شد.

حجت الاسلام بیگدلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده نیز بر نقش موثر معلمان و امام جماعات در تقویت اقامه نماز باحضور گسترده و علاقمندانه دانش آموزان ومعلمان تاکید کرد و گفت :۴۰ نفر از روحانیون در اقامه نمازجماعت مدارس همکاری خواهند کرد.

برگزاری گفتمانهای دینی، پاسخ به شبهات و سئوالات دانش آموزان همراه با معرفت وبصیرت دینی و حضور مسئولین در مراسم اقامه نمازجماعت از دیگر برنامه هایی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه جواد خویینی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خدابنده ، غفاری مدیر حوزه علمیه پسران امام صادق (ع) و خانم خلیلی مدیر حوزه علمیه معصومیه خواهران شهر قیدار و همچنین نماینده اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان خدابنده نظرات خودر ادر راستای ارتقای برنامه های کمیته بیان و تصمیمات لازم اتخاذ شد.