جشن اعیاد شعبانیه در خدابنده برگزار شد+تصاویر

به مناسبت اعیاد شعبانیه جشنی در پارک شهر قیدار برگزار شد و به اسامی حسین،عباس و سجاد به قید قرعه هدایایی اهداء شد.به گزارش اشراق24،به مناسبت اعیاد شعبانیه جشنی در پارک شهر قیدار برگزار شد و به اسامی حسن جاد و عباس به قید قرعه هدایایی اهداء شد. در این جشن در ابتدا گامحمدی مداح […]

به مناسبت اعیاد شعبانیه جشنی در پارک شهر قیدار برگزار شد و به اسامی حسین،عباس و سجاد به قید قرعه هدایایی اهداء شد.۲۰۱۶۰۵۱۰_۱۸۳۱۲۴۲۰۱۶۰۵۱۰_۱۸۳۱۳۳۲۰۱۶۰۵۱۰_۱۸۳۱۴۵۲۰۱۶۰۵۱۰_۱۸۳۲۰۹۲۰۱۶۰۵۱۰_۱۸۳۲۱۲۲۰۱۶۰۵۱۰_۱۸۳۳۵۰۲۰۱۶۰۵۱۰_۱۸۳۲۱۵۲۰۱۶۰۵۱۰_۱۸۳۴۰۰۲۰۱۶۰۵۱۰_۱۸۳۸۳۸۲۰۱۶۰۵۱۰_۱۸۴۰۲۷به گزارش اشراق24،به مناسبت اعیاد شعبانیه جشنی در پارک شهر قیدار برگزار شد و به اسامی حسن جاد و عباس به قید قرعه هدایایی اهداء شد.

در این جشن در ابتدا گامحمدی مداح اهل بیت و عصمت و طهارت به مولودی خوانی پرداخت و در ادامه حجت الاسلام طالبی امام جمعه شهر قیدار به ایراد سخن پرداخت و ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: ماه شعبان از خطیرترین پیچ‌های تاریخی سال و در عین حال مسیری زیبا و هموار برای رسیدن به مقام قرب الهی است.

وی افزود: فضیلت‌های ماه شعبان را می‌توان در آموزه‌های ارزشمندی که بیان و بنان ائمه اطهار (ع) گویا و جویای آن است، جست و در عین حال مصادفت میلاد باسعادت چهار ستاره آسمان عصمت و طهارت و خورشید فروزان پهنه معرفت را نشانه ای گرفت بر قدر و قیمت این روزها و شبهای بهشتی و پرمعنویت.

امام جمعه قیدار ادامه داد: ماه شعبان منسوب به حضرت رسول اکرم(ص) است؛ آن حضرت این ماه را روزه می‌گرفت و به ماه رمضان وصل می‌ کرد؛ایشان می‌فرمود: “شعبان، ماه من است هر که یک روز از ماه مرا روزه بگیرد بهشت برای او واجب می‌شود”.

طالبی خاطر نشان کرد: در روزها و شب‌های ماه شعبان، درب‌های آسمان به سوی بندگان گنهکار باز است و باران مرحمت و مغفرت و دوستی و محبت و هدایت از جانب حضرت حق، روان است.

در ادامه این جشن از افرادی که دارای نامهای حسین،عباس،سجاد،امیر حسین و امیر عباس بودند به قید قرعه هدایایی اهداء شد.