جانبازان و خانواده‌های آنان الگوهای واقعی صبر و استقامت در جامعه هستند

امام جمعه قیدار در یدار با جانبازان گفت: جانبازان و خانواده‌های آنان الگوهای واقعی صبر و استقامت در جامعه هستند. به گزارش اشراق۲۴،حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار به همراه همکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده و جمعی از مسئولان باحضور در منازل جانبازان شهرستان ضمن دیدار و دلجویی از آنان، اعیاد شعبانیه […]

امام جمعه قیدار در یدار با جانبازان گفت: جانبازان و خانواده‌های آنان الگوهای واقعی صبر و استقامت در جامعه هستند.photo_2017-05-03_19-35-38 به گزارش اشراق۲۴،حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار به همراه همکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده و جمعی از مسئولان باحضور در منازل جانبازان شهرستان ضمن دیدار و دلجویی از آنان، اعیاد شعبانیه را تبریک گفتند.
امام جمعه قیدار جانبازان و خانواده‌های آنان را بزرگترین نمونه‌های صبر و استقامت دانسته و افزود: رنج و تحمل سختی جانبازان و ایثارگری این عزیزان برای همگان قابل درک نیست بلکه این مشکلات برای کسانی قابل درک است که سال‌ها روی تخت و ویلجر  بدون حرکت زندگی می‌کنند .
امام جمعه قیدار در ادامه ضمن طلب عافیت و عاقبت به خیری برای این عزیزان، آرامش و آسایش ایران اسلامی را مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های آنان دانسته و بر ادامه راه آنان تاکید کرد.

وی افزود: جانبازان ما با تاسی از بزرگ جانباز میدان نبرد عظمت و آرامش امروز جمهوری اسلامی ایران را به ما و آیندگان به ارمغان آوردند.
امام جمعه قیدار جانبازان را یادگاران دوران حماسه و  هم رزمان با معرفت شهدا دانسته و افزود: بزرگترین خصلت و منش حضرت عباس(ع) ولایت پذیری ایشان بود به طوری که جان و مال خود را در این راه فدا کرد و این مشخصه  و کرامت ایشان به واسطه بندگی خالصانه او در درگاه خداوند متعال است .
وی با بیان اینکه جانبازان سال‌های دوران دفاع مقدس، اسناد زنده این دوران هستند، تصریح کرد: خانواده شهدا و جانبازان درس ایثار، فداکاری و ایستادگی را به جامعه اسلامی آموخته‌اند.همچنین امنیت و آرامش ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان، از خودگذشتگی جانبازان و صبر و استقامت خانواده‌های آنها بخصوص همسران آنان است.
امام جمعه قیدار بر تداوم راه شهیدان تاکید کرده و با اشاره به اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا از جمله سفارشات موکد مقام معظم رهبری است، گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا باعث تقویت روحیه ما در جهت تلاش در راستای ادامه راه شهداست.
مشابه این دیدارها با حضور ائمه جمعه شهرهای سجاس، زرین رود و گرماب نیز انجام شد.

n00204021-b