جانبازان انتقال دهنده فرهنگ مقاومت به نسل سوم انقلاب هستند

امام جمعه قیداربه مناسبت سالروزشکیل بنیاد مستضعفان و جانبازان به فرمان امام خمینى(ره) گفت:جانبازان انتقال دهنده فرهنگ مقاومت به نسل سوم انقلاب هستند. به گزارش اشراق انلاین،حجت الاسلام طالبی با اشاره به تشکیل بنیاد مستضعفان و جانبازان به فرمان امام خمینى(ره) اظهارکرد: جانبازان ذخیره‌های دوران دفاع مقدس هستند که عزیزترین و بهترین سرمایه خود را […]

امام جمعه قیداربه مناسبت سالروزشکیل بنیاد مستضعفان و جانبازان به فرمان امام خمینى(ره) گفت:جانبازان انتقال دهنده فرهنگ مقاومت به نسل سوم انقلاب هستند.

DSC06318

به گزارش اشراق انلاین،حجت الاسلام طالبی با اشاره به تشکیل بنیاد مستضعفان و جانبازان به فرمان امام خمینى(ره) اظهارکرد: جانبازان ذخیره‌های دوران دفاع مقدس هستند که عزیزترین و بهترین سرمایه خود را در راه اسلام و دفاع از ارزش‌های الهی هزینه کردند و بخشی از وجود خود را در این راه تقدیم کردند لذا جانبازان بزرگترین پشتوانه انقلاب هستند و امروز سر بلندی نظام و عزت جمهوری اسلامی مدیون ایثار و از جان گذشتگی شهداء و جانبازان است.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه زندگی جانبازان سراسر فداکاری و ایثار است و در این زندگی همسران جانبازان با عشق در کنار همسران جانبازشان زندگی می‌کنند، تاکید کرد: سختی زندگی جانبازان را نمی‌توان توصیف کرد و اکثر سختی‌ها هم بر دوش همسرانشان است لذا فداکاری همسران جانبازان کمتر از ایثار و فداکاری رزمندگان نیست.

وی عنوان کرد: حفظ و پاسداشت ارزش‌های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت امروز اهمیت ویژه‌ای دارد که جانبازان به عنوان شاهدان زنده آن دوران می‌توانند انتقال دهنده آن فرهنگ به نسل سوم انقلاب باشند.