گفتگو با یک جوان موفق و آینده ساز در رشته پزشکی در خدابنده

خبرنگار اشراق24 به مناسبت روز جوان گفتگویی را با جوان موفق قیداری انجام داده است که در ادامه می بینید. خبرنگار اشراق۲۴ به مناسبت امروز که میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع)و روز جوان است،گفتگویی را با خانم فاطمه میرزایی،جوان موفقی که پارسال یکی از برترین رتبه های کنکور را در شهرستان خدابنده با رتبه۹۲رشته […]

DSCN8803خبرنگار اشراق24 به مناسبت روز جوان گفتگویی را با جوان موفق قیداری انجام داده است که در ادامه می بینید.

خبرنگار اشراق۲۴ به مناسبت امروز که میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع)و روز جوان است،گفتگویی را با خانم فاطمه میرزایی،جوان موفقی که پارسال یکی از برترین رتبه های کنکور را در شهرستان خدابنده با رتبه۹۲رشته تجربی به خود اختصاص داد انجام داده است که از نظرتان می گذرد.

اشراق۲۴:درباره خود کمی توضیح دهید؟

-اینجانب فاطمه میرزایی از شهر قیدار شهرستان خدابنده و سومین فرزند خانواده هستم و دو خواهر بزرگتر من دارای تحصیلات عالی و یکی از آنها معاون فرماندار خدابنده است و از داشتن نعمت پدر محروم هستم و با مادرم که خانه دار است زندگی می کنم.

اشراق۲۴:وضعیت تحصیل شما چطور بود؟

-در مدرسه نمونه دولتی رسالت درس می خواندم و در دوران تحصیل همیشه جزء شاگرد اول های کلاس و مدرسه بودم و در آزمون علمی استان زنجان نیز دارای رتبه برتر هستم و مادرم برای کنکور بهترین شرائط را فراهم کرد تا نتیجه خوبی بگیرم.

اشراق۲۴:عوامل موفقیت خود را چه چیزهایی می دانید؟

– توکل به خدا،تلاشهای زیاد و حمایت های اطرافیان بخصوص مادرم را از عوامل موفقیت های خود می دانم و البته از کتابهای گاج،مبتکران استفاده و در کلاسهای خصوصی ریاضی و فیزیک و آزمون ها نیز شرکت می کردم.

اشراق۲۴: در چه رشته ای قبول شوید و مشغول به تحصیل هستید؟

-در رشته پزشکی دانشگاه پزشکی تهران در ترم دوم مشغول به تحصیل هستم.

اشراق۲۴:چه جمله یا نصیحتی به هم سن و سال های خود دارید؟

-من می خواهم این جمله ارزشمند رهبری را تداعی کنم که یک جامعه و ملت فقط با اقتدار علمی می تواند حرفش را به گوش جهانیان برساند.

اشراق۲۴:به نظر شما شهرستان خدابنده علی رغم اینکه جزء شهرستان های محروم است می تواند در عرصه علمی موفق باشد؟

-بله البته و مدعای من این است که دو در سالهای اخیر برخی از دانش آموزان این شهر توانستند رتبه های برتر کنکور را به خود اختصاص دهند واین نشان می دهد که منطقه محروم دلیل بر تلاش نکردن نیست.

اشراق۲۴:دختر جوان ایرانی به نظر شما چگونه است؟

-به نظر من دختر جوان ایرانی سرشار از نجابت،غرور و پاکدامنی است و این دختران عفیف هستند که می توانند جامعه ما را در دنیا به عنوان یک جامعه نمونه معرفی کنند و من به دختر جوان ایرانی بودنم افتخار می کنم و هر چادر دختر جوان ایرانی پرچمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اشراق24:با توجه به اینکه در آستانه کنکور هستیم چه صحبتی به کسانی که برای کنکنور95آماده می شوند دارید؟

-می خواهم به تمام کسانی که در کنکور پارسال قبول نشده اند بگویم که کنکور همه زندگی نیست بلکه بخشی از زندگی است و اگر خود باوری و تلاش داشته باشند حتی اگر در منطقه محروم هم باشند صد در صد به نتیجه می رسند و موفق می شوند.

اشراق۲۴:و اما سخن آخر شما؟

لازم می دانم از مادرم ،خواهرهایم و دبیران و مدیر مدرسه که برای موفقیت من بسیار تلاش کردند و همچنین شما خبرنگار اشراق24 که کار انعکاس خبری را بر عهده دارید تشکر کنم.