ثمره طنین‏ اندازشدن تفکر بسیجی، قطع شدن چشم طمع دشمنان از کشور است/اجتماع بزرگ بسیجیان خدابنده+تصاویر

فرمانده سپاه خدابنده در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان خدابنده با عنوان مدافعان حرم گفت: ثمره طنین‏ اندازشدن تفکر بسیجی، قطع شدن چشم طمع دشمنان و جهانخواران از کشور است. به گزارش اشراق۲۴،امروز در سالروز تشکیل بسیج توسط معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره)اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان خدابنده با عنوان مدافعان حرم در مسجد فاطمه الزهرا(س)شهر قیدار […]

فرمانده سپاه خدابنده در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان خدابنده با عنوان مدافعان حرم گفت: ثمره طنین‏ اندازشدن تفکر بسیجی، قطع شدن چشم طمع دشمنان و جهانخواران از کشور است.
dscn8591

به گزارش اشراق۲۴،امروز در سالروز تشکیل بسیج توسط معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره)اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان خدابنده با عنوان مدافعان حرم در مسجد فاطمه الزهرا(س)شهر قیدار برگزار شد.

در ابتدای این برنامه ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده با تبریک هفته بسیج به بیان عملکرد بسیج پرداخت و گفت:بسیج مثل خود انقلاب از الطاف و آیات الهی و یک پدیده بی سابقه است.

وی افزود: حضرت امام در پنجم آذر ماه در مدتی کمتر از یک ماه بعد از انقلاب دوم که خطر حمله نظامی را احساس کردند فرمان تاریخی تشکیل بسیج را دادند و تمام توطئه های دشمن را خنثی کردند و این هوشیاری و درایت بی نظیر حضرت امام را نشان می دهد.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: بسیج و بسیجی مطابق نیازها و ضرورت های زمان حرکت می کند و در هر عرصه ای که نیاز باشد، به صحنه می آید.

وی افزود: حضرت امام ره ثمره طنین‏ اندازشدن تفکر بسیجی بر کشور را  قطع شدن چشم طمع دشمنان و جهانخواران از کشور می دانستند و می فرمودند:”تنها با پشتوانه بسیج ممکن است‏ مسؤولین به تمامی تشنگان حقیقت و صداقت اثبات کنند که بدون آمریکا می ‏شود به زندگی مسالمت ‏آمیز توأم با صلح و آزادی رسید”.

ابراهیمی ادامه داد: تصریح کرد: امام خمینی(ره)پیامد غفلت از تشکیل ارتش ۲۰میلیونی‏ را سقوط در دام ابرقدرت جهانی می دانستند و ایشان بسیج را تنها منحصر به ایران اسلامی نمی دانستند و می فرمودند:” باید هسته‏ های مقاومت را در تمامی جهان به‏ وجود آورد و در مقابل شرق و غرب ایستاد”و ما الان شاهد تشکیل بسیج و هسته های مقاومت در عراق و سوریه و لبنان و بحرین و یمن هستیم که دشمن را این هسته های مقاومت به وحشت انداخته است و یکی از درخواست های حضرت امام از درگاه الهی این بود که خدایا مرا با بسیجیانم محشور فرما.

در ادامه این برنامه گرود سرود ولایت از پایگاه شهر نور بهار به اجرای سرود پرداختند.

*امروز بسیج پرچمدار مبارزه با نفوذ است

سپس حجت الاسلام طالبی امام جمعه قیدار که بجای سردار یعقوب سلیمانی مسئول اردوئی و گردشگری سپاه که سخنران این برنامه بود و نتوانسته بود در جمع مردم بسیجی و ولایتمدار خدابنده حاضر شود به ایراد سخن پرداخت و گفت: بسیج در مقطع کنونی سه وظیفه بسیار مهم را بر عهده دارد اول  مبارزه با نفوذ،رهبر معظم انقلاب قریب به ۷۰ بار تذکر داده اند نظام جمهوری اسلامی در اوج تهدیدات دشمنان است، امروز بسیج پرچمدار مبارزه با نفوذ است.

وی افزود: وظیفه دوم بسیج مبارزه با آسیب های اجتماعی است و دشمن در صدد آلوده کردن جامعه به انواع فساد، اعتیاد، بی بندو باری و لا ابالیگری است و بسیج در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمن است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: وظیفه سوم بسیج، کمک برای تحقق اقتصاد مقاومتی است و دشمن نمی خواهد ما در عرصه های اقتصادی روی پای خود بایستیم و به خودکفا و خود اتکا برسیم بهترین راهکار در رابطه با مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: یکی از مهمترین بایسته های بسیج امروز تقویت معنویت و اخلاق اسلامی است و بسیج باید همواره با پرچم معنویت و بصیرت در جامعه شناخته شود.

حجت الاسلام طالبی ادامه داد: الگوی بسیج عمار است که نماد بصیرت و روشنگری است که رهبر معظم انقلاب  به خصوص در فتنه ۸۸ او را به عنوان فردی شاخص در بصیرت معرفی  کردند.

وی افزود: ویژگی عمار این بود که در هیچ شرایطی دچار اشتباه نشد و جبهه حق را گم نکرد ویژگی مهم دیگرش بصیرت زایی بود عمار علاوه بر این که خود روشن بود به روشنگری می پرداخت و حقیقت را تبیین می کرد.

dscn8512dscn8514dscn8520dscn8523dscn8528dscn8531dscn8537dscn8550dscn8555dscn8560dscn8561


dscn8566dscn8574dscn8581dscn8584dscn8591dscn8587dscn8592dscn8597dscn8600dscn8614dscn8619dscn8623