ثبت 4 هزار واقعه ازدواج در استان زنجان

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: طی چهار ماهه نخست امسال 4 هزار و 115 مورد ازدواج در استان ثبت شده است.به گزارش اشراق24به نقل از فارس،احد جودی امروز اظهار کرد: ثبت احوال استان زنجان در ثبت به موقع وقایع حیاتی از استان‌های برتر کشور است. وی با اشاره به اینکه در چهار ماهه نخست […]

13921005000066_PhotoAمدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: طی چهار ماهه نخست امسال 4 هزار و 115 مورد ازدواج در استان ثبت شده است.به گزارش اشراق24به نقل از فارس،احد جودی امروز اظهار کرد: ثبت احوال استان زنجان در ثبت به موقع وقایع حیاتی از استان‌های برتر کشور است.

وی با اشاره به اینکه در چهار ماهه نخست امسال 7 هزار و 207 واقعه ولادت ثبت شده است، تصریح کرد: امسال روزانه 58 واقعه ولادت در استان زنجان به ثبت رسیده به این معنی که در هر 2 ساعت 5 نوزاد متولد شده‌ است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان همچنین از ثبت یک‌هزار و 741 واقعه فوت در استان زنجان خبر داد و گفت: این آمار نسبت به  مدت مشابه سال قبل 9 درصد کاهش داشته است.

وی در ادامه گزارشی از وقایع ازدواج ثبت شده در استان زنجان نیز ارائه کرد و افزود: طی چهار ماهه نخست امسال 4 هزار و 115 مورد ازدواج در استان ثبت شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به افزایش چهار درصدی وقایع ازدواج ثبت شده در استان بیان کرد: در مدت مشابه سال قبل 3 هزار و 961 واقعه ازدواج در استان ثبت شده بود.

وی در ادامه با اشاره به میانگین سن ازدواج در بین مردان و زنان افزود: طبق آمار میانگین سن ازدواج مردان در استان 28 سال و در بین زنان 22،8 سال است.

جودی با بیان اینکه سهم ازدواج استان زنجان از کل کشور در چهار ماهه نخست امسال 1،70 است، اضافه کرد: وضعیت ثبت وقایع ازدواج در استان زنجان مطلوب است.

وی همچنین گزارشی از وقایع طلاق ثبت شده در استان نیز ارائه کرد و گفت: طی چهار ماهه نخست امسال 798 مورد طلاق در استان زنجان رخ داده است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به کاهش ثبت وقایع طلاق در استان زنجان بیان کرد: طبق آمار، میانگین سن طلاق در بین مردان زنجانی 34 و در بین زنان 29،4 است.