ثبت ۹ وقف جدید به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان خدابنده

مدیر اوقاف و امور خیریه خدابنده با اشاره به ترویج سنت حسنه وقف در شهرستان خدابنده گفت: از اول امسال تاکنون ۹ وقف جدید به ارزش ۵ میلیارد ریال در خدابنده ثبت شده است. حجت‌الاسلام حسن‌رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اشراق آنلاین، اظهار کرد: موقوفه‌های جدید امسال 9 مورد زمین است که وقف ساخت […]

مدیر اوقاف و امور خیریه خدابنده با اشاره به ترویج سنت حسنه وقف در شهرستان خدابنده گفت: از اول امسال تاکنون ۹ وقف جدید به ارزش ۵ میلیارد ریال در خدابنده ثبت شده است.139205291136398401017253

حجت‌الاسلام حسن‌رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اشراق آنلاین، اظهار کرد: موقوفه‌های جدید امسال 9 مورد زمین است که وقف ساخت مسجد شده است.

وی گفت: زمین‌های وقف شده از روستای چیلاخور، روستای آغار موشکین و شهر زرین رود وقف شده است.

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به ارزش ریالی زمین‌های وقف شده در طرح آرامش بهاری امسال ابراز کرد: ارزش ریالی زمین‌های وقف شده 5 میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه تعداد کل موقوفات موجود در شهرستان قیدار 478 مورد است، عنوان کرد: از این تعداد ذکر شده 350 مورد مربوط به وقف مساجد است.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه در سال گذشته نیز 25 وقف در شهرستان خدابنده ثبت شده است، افزود: تمامی این زمین‌ها عام‌المنفعه هستند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر وقف کنندگان اموال خود را با نیت‌های ساخت مسجد وقف می‌کنند، بیان کرد: سعی ما بر این است که وقف کنندگان را به وقف در امور به روز و مورد نیاز جامعه همچون وقف در زمینه‌های پیشرفت انرژی هسته‌ای، تاسیس کتابخانه‌ و دانشگاه‌ها ترویج کنیم.