ثبت نخستین وقف سال در شهرستان خدابنده

مدیر اوقاف و امور خیریه خدابنده گفت: نخستین وقف سال از سوی واقف خیراندیش قدرت اله رجبی در روستای گوندره شهرستان خدابنده ثبت شد. حجت الاسلام حسن رضا محمدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خدابنده گفت: نخستین وقف امسال مربوط به وقف یک قطعه زمین به مساحت ۴۰۰ متر است. وی با اشاره به اینکه […]

مدیر اوقاف و امور خیریه خدابنده گفت: نخستین وقف سال از سوی واقف خیراندیش قدرت اله رجبی در روستای گوندره شهرستان خدابنده ثبت شد.

حجت الاسلام حسن رضا محمدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خدابنده گفت: نخستین وقف امسال مربوط به وقف یک قطعه زمین به مساحت ۴۰۰ متر است.

وی با اشاره به اینکه این وقف به منظور ساخت پارکینگ، کتابخانه و خانه عالم مسجد مهدیه ثبت شده است، ادامه داد: این زمین از سوی واقف خیر اندیش، قدرت‌اله رجبی در روستای گوندره از توابع شهرستان خدابنده وقف شده است.

حجت‌الاسلام محمدی در ادامه به طرح آرامش بهاری در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان اشاره کرد و گفت: این طرح در ۶۵ بقعه استان اجرا می شود.

این مقام مسوول با یادآوری اینکه طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند سال گذشته آغاز شده است، ادامه داد: این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

به گفته وی، برپایی خیمه های معرفت، ارائه مشاوره و گفت‌وگوهای چهره به چهره، پرسش و پاسخ، اجرای برنامه‌های متنوع برای کودکان و نوجوانان، تبلیغ چند رسانه‌ای، برگزاری مسابقه کتابخوانی از برنامه های جانبی طرح آرامش بهاری است.