تیم خدابنده قهرمان مسابقات فوتسال استان زنجان شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده از قهرمانی تیم سجاس در مسابقات قهرمانی استان زنجان در رشته فوتسال خبر داد و گفت: تیم شهیدزین الدین سجاس در فینال با شکست حریف خود عنوان قهرمانی را کسب کرد. به گزارش نسیم اشراق،عزیز عباسی با بیان اینکه ورزش در شهرستان خدابنده در رشته‌های مختلف ورزشی با […]

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده از قهرمانی تیم سجاس در مسابقات قهرمانی استان زنجان در رشته فوتسال خبر داد و گفت: تیم شهیدزین الدین سجاس در فینال با شکست حریف خود عنوان قهرمانی را کسب کرد.

به گزارش نسیم اشراق،عزیز عباسی با بیان اینکه ورزش در شهرستان خدابنده در رشته‌های مختلف ورزشی با حضور علاقه‌مندان پیگیری می‌شود، اظهار کرد: ورزشکاران این شهرستان در مسابقات استانی نیز خوش درخشیده و عناوین بسیار خوبی کسب می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تیم کاراته شهرستان خدابنده در مسابقات قهرمانی استان زنجان عناوین خوبی کسب کرده است، تصریح کرد: دو مدال طلا توسط امیر حسین اسماعیلی و محمد رضا غریب برای تیم شهرستان خدابنده در این مسابقات کسب شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه ۶ مدال نقره توسط میلاد مرادی، محسن اسماعیلی، حسین رضا اسماعیلی، محمدجواد شهبازی، حسین رضامرادی و ابوالفضل تقیلو برای خدابنده در این دوره از مسابقات کسب شد، گفت: همچنین چهار مدال برنز نیز توسط علی شهبازی، حمید رضامرادی، سیدمجتبی موسوی و مهدی شهبازی در رقابت‌های کاراته استان زنجان کسب شده است.

عباسی با بیان اینکه هنرجویان تیم شهدای محمودآباد و کاراته شهرستان خدابنده در این دوره از مسابقات کاراته قهرمانی استان زنجان حضور داشتند، ابراز کرد: مربیگری تیم خدابنده نیز بر عهده نجفی بود.

وی در ادامه از قهرمانی تیم سجاس در مسابقات قهرمانی استان زنجان در رشته فوتسال خبر داد و گفت: تیم شهید زین الدین سجاس در فینال با شکست حریف خود عنوان قهرمانی را کسب کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خدابنده با بیان اینکه تیم شهیدزین الدین سجاس در فینال ۸ بر صفر تیم دندی را شکست داده و قهرمان مسابقات شد، خاطرنشان کرد: این تیم با قهرمانی به مسابقات کشوری راه یافت.