توسعه فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی؛ فرصتی در برابر جنگ نرم

مدیر جامعه‌القرآن خدابنده گفت: توسعه فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی فرصتی در برابر جنگ نرم دشمنان است.به گزارش اشراق۲۴،لیلا محمدی، مدیر جامعه‌القرآن خدابنده اظهار کرد: امروزه با رشد تکنولوژی در برقراری روابط اجتماعی، فرصتی در اختیار فعالان و مبلغان قرآنی قرار گرفته تا بتوانند در این عرصه نیز مخاطبان خود را شناسایی و برنامه‌های قرآنی […]

مدیر جامعه‌القرآن خدابنده گفت: توسعه فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی فرصتی در برابر جنگ نرم دشمنان است.۱۰۸۰۴۳۲به گزارش اشراق۲۴،لیلا محمدی، مدیر جامعه‌القرآن خدابنده اظهار کرد: امروزه با رشد تکنولوژی در برقراری روابط اجتماعی، فرصتی در اختیار فعالان و مبلغان قرآنی قرار گرفته تا بتوانند در این عرصه نیز مخاطبان خود را شناسایی و برنامه‌های قرآنی را هر چه بیشتر توسعه دهند.

محمدی تصریح کرد: ازتباط گروهی در فضای مجازی به علت سهل‌الوصول بودن و سرعت در انتشار اخبار، حربه‌ای شده تا بسیاری از دشمنان با تولید محتواهای مد نظر خود، عقیده مخاطبان به‌ویژه در بین جوانان و نوجوانان را هدف گرفته و متناسب با اهداف خود، آن را جهت‌دهی کنند.

وی افزود: این در حالی است که دست‌اندرکاران قرآنی با تولیدات جذاب دینی و فرهنگی مبتنی بر آموزه‌های قرآنی می‌توانند در هنگام حضور مخاطب در فضای مجازی، خواسته وی را تامین کرده تا کاربران وقت خود را به بهترین نحو در این فضا سپری کنند و در دام تولیدات بامحتوا و اهداف خاص، گرفتار نشوند.

مدیر جامعه‌القرآن خدابنده گفت: برگزاری بخشی از دوره‌های آموزشی با استفاده از فضای مجازی نیز فرصت دیگری است که در اختیار کاربران و فعالان قرآنی قرار دارد و با استفاده از آن می‌توان بدون در نظر گرفتن فاصله مکانی، علاقه‌مندان را در کلاس‌های مختلف شرکت داد.

محمدی با اشاره به اینکه در فصل سرد سال بسیاری از قرآن‌آموزان امکان تردد و حضور در کلاس را ندارند، با استفاده از گروه‌های آموزشی که در فضای مجازی تشکیل شده، کلاس تعطیل نشده و قرآن‌آموزان تکالیف خود را از مربی مربوطه دریافت می‌کنند.

مدیر جامعه‌القرآن خدابنده تصریح کرد: گروهی در فضای مجازی برای حفظ آیات نورانی وحی توسط جامعه‌القرآن خدابنده تشکیل شده که این مسئله مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است و تاکنون توانسته در پیشبرد اهداف این دوره آموزشی، موثر واقع شود.

۲۴