توزیع میوه شب عید خدابنده از 25 اسفندماه/نظارت بر بازار به صورت جدی انجام می شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خدابنده گفت:‌ با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش‌بینی توزیع 125 تن پرتقال و 40 تن سیب برای شب عید شهروندان خدابنده‌ای در‌ نظر گرفته شده که توزیع آن از 25 اسفندماه آغاز خواهد شد. به گزارش اشراق24،ابوطالب افشار رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خدابنده اظهار کرد: امسال […]

DSCN7990رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خدابنده گفت:‌ با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش‌بینی توزیع 125 تن پرتقال و 40 تن سیب برای شب عید شهروندان خدابنده‌ای در‌ نظر گرفته شده که توزیع آن از 25 اسفندماه آغاز خواهد شد.

به گزارش اشراق24،ابوطالب افشار رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خدابنده اظهار کرد: امسال به دلیل وضعیت مطلوبی که در سطح بازار خدابنده وجود داشت، نمایشگاه بهاره در این شهرستان دایر نشد در راستای فراهم کردن رفاه حال شهروندان، فروش فوق‌العاده انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه 50 واحد صنفی در اجرای فروش فوق‌العاده در شهرستان خدابنده مشارکت دارند، تصریح کرد:‌ با هماهنگی‌های صورت گرفته، واحدهای صنفی شرکت‌کننده در این طرح محصولات و مایحتاج مورد‌نیاز شهروندان را تا 15 درصد تخفیف عرضه خواهند کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خدابنده با اشاره به هماهنگی صورت گرفته با جهادکشاورزی و فرمانداری شهرستان خدابنده در خصوص توزیع میوه شب عید، تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش‌بینی توزیع 125 تن پرتقال و 40 تن سیب برای شب عید شهروندان خدابنده‌ای در‌ نظر گرفته شده که توزیع آن از 25 اسفندماه آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه توزیع میوه شب عید در شش نقطه از شهرستان انجام خواهد شد، گفت: سه محل توزیع در شهرهای خدابنده و سه مرکز توزیع نیز در شهر قیدار پیش‌بینی شده است که طبق هماهنگی‌های صورت گرفته قیمت آن روز قبل از توزیع از طریق نصب بنر و با توجه به وضعیت بازار اعلام خواهد شد.

افشار خاطرنشان کرد: در آستانه سال نو نیز نظارت بر بازار به صورت جدی در دستور کار قرار دارد تا برخی از سودجویان نتوانند از شلوغی بازار و فرصت استقبال شهروندان از خرید شب عید، سوءاستفاده کنند.