توجه ویژه مسئولان استانی به دو شهر جدید کرسف و نوربهار

به گزارش ثبیر، علی یوسفی در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به پروژه‌های عمرانی صورت گرفته در شهرهای شهرستان خدابنده، خواستار توجه و همیاری بیشتر به شهرداری‌های این شهرستان خدابنده برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی شد. وی با اشاره به دو شهر جدید کرسف و نوربهار تصریح کرد: مسئولان استانی باید توجه ویژه به این […]

به گزارش ثبیر، علی یوسفی در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به پروژه‌های عمرانی صورت گرفته در شهرهای شهرستان خدابنده، خواستار توجه و همیاری بیشتر به شهرداری‌های این شهرستان خدابنده برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی شد.

وی با اشاره به دو شهر جدید کرسف و نوربهار تصریح کرد: مسئولان استانی باید توجه ویژه به این دو شهر داشته باشند.

فرماندار شهرستان خدابنده افزود: توسعه این دو شهر نیازمند توجه و حمایت مسئولان استانی است.

وی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری سال‌جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: همه ساله این نامگذاری‌ها آثار و برکات بسیار ارزشمندی برای توسعه کشور در همه عرصه‌ها به ارمغان می‌آورد.

فرماندار شهرستان خدابنده افزود: مدیران شهرستان باید از شعار سال به نحو مطلوب استفاده و آن را یک فرصت مغتنم در عرصه تولیدی و اقتصادی‌، ‌سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی به حساب آورند.

وی با تاکید بر لزوم همت مضاعف مسئولان در راستای توسعه روزافزون منطقه تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با همتی مضاعف و با همراهی و همدلی هر چه بیشتر همچون سال‌های گذشته با حرکتی جهشی در عرصه تولید و اقتصاد و رفع مشکلات موجود گام‌های موثری بردارند.

یوسفی افزود: توسعه بخش کشاورزی تحقق عملی شعار سال است که با توجه به ظرفیت‌های بالقوه شهرستان، ارتقاء و توسعه بخش کشاورزی فرصت و زمینه مناسبی برای افزایش بازده تولیدات داخلی است.

وی به تبیین شعار حماسه اقتصادی اشاره و عنوان داشت: این شعار باید در رأس همه اولویت‌های کاری قرار گرفته و همراه با برنامه‌ریزی هدفمند در تمام عرصه‌ها عملیاتی شود.