توافقات برجام نقض تمام چارچوب های موکدانه رهبری بود/کسانی که دشمن از آنها حمایت می کند قابل اعتماد برای رأی دادن نیستند

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در نشست بصیرتی و روشنگری در مسجد باب الحوائج شهر قیدارگفت: وافقات برجام نقض تمام چارچوب های موکدانه رهبری بود چرا که بعد از توافقات علاوه بر اینکه تحریم ها لغو نشد بلکه تهدیدی جدی برای امنیت ملی ما شد. به گزارش اشراق۲۴،آیت‌الله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی نماینده مردم […]

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در نشست بصیرتی و روشنگری در مسجد باب الحوائج شهر قیدارگفت: وافقات برجام نقض تمام چارچوب های موکدانه رهبری بود چرا که بعد از توافقات علاوه بر اینکه تحریم ها لغو نشد بلکه تهدیدی جدی برای امنیت ملی ما شد.
۴۲۹۹۰۲۸۵۰_۲۷۲۶۸۵

به گزارش اشراق۲۴،آیت‌الله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در نشست بصیرتی و روشنگری که در مسجد باب الحوائج شهر قیدار برگزار شد به تشریح دیپلماسی خنده با دیپلماسی انقلابی پرداخت و گفت: طبق توافقات انجام شده در برجام تمام موادی که در صنعت هسته ای دخیل بود باید تدریجی به خارج ارسال می شد نه یکباره که آقایان ارسال کردند.

وی تصریح کرد: توافقات برجام نقض تمام چارچوب های موکدانه رهبری بود چرا که بعد از توافقات علاوه بر اینکه تحریم ها لغو نشد بلکه تهدیدی جدی برای امنیت ملی ما شد.
باقری با اشاره به شعارهایی که توسط یک عده داده می شود افزود: یک عده با شعار دادن هزینه مضاعفی را ایجاد می کنند اگر به عمق این مسایل نگاه کنیم خواهید دید که مضمون این شعارها قطع رابطه دین با حکومت است.
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مضمون این شعارها که قطع رابطه دین با حکومت بود سبب افزایش رای آقایان در سال ۹۲ شد.
وی همچنین به صنایع نظامی ایران اشاره کرد و گفت: ایران جایگاه برجسته ای در صنایع نظامی بالاخص صنعت موشکی دارد از همین رو امروزه آمریکا و جهان غرب به این صنعت چشم طمع دوخته است.
حجت الاسلام دولابی با اشاره به روحیه انقلابی افزود: باید سعی کنیم روحیه انقلابی را در کشور ترویج کنیم چرا که هرچقدر این روحیه در جامعه تضعیف شود پایبندی به نظام و انقلاب کمرنگ تر می شود.
وی ادامه داد: روحیه انقلابی در جامعه موجود باشد سبب پیشرفت و توسعه در کشور می شود این روحیه بین رزمندگان هشت سال دفاع مقدس سبب شد ایرانی که در دوران جنگ محتاج سیم خاردار بود با توانمندی موشکی از این جبهه خارج شد.

آیت‌الله دولابی با بیان اینکه انتخابات عرصه انتخاب آگاهانه برای سرنوشت اجتماعی ما است، افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید “اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم” اگر مردم نخواهند سرنوشت اجتماعی آنها تغییر نمی‌کند.

وی تصریح کرد: معنای انتخاب آگاهانه چنین است که ما با دقت سخنان کسانی که می‌خواهند سکان هدایت کشور را به دست بگیرند، رصد کنیم و ببینیم آیا سخن آنها سخن خدا و اولیای خدا است یا اینکه مشابه سخن ابلیس و شیطان صفتان حرف می‌زنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه وعده‌های ابلیس فریبنده و دورغ است، گفت: اگر ما به زیر چتر کسی که وعده دروغین می‌دهند، برویم همانند این است که زیر چتر ابلیس رفته‌ باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حمله برخی افراد به رویکردهای انقلابی تصریح کرد: کسانی که می‌گویند رویکردهای انقلابی و آرمان‌گرایانه عامل فقر است بلندگوی شیطان هستند، چرا که خداوند متعال ما را بر زیربار ظلم نرفتن امر کرده تا به سعادت دنیا و آخرت دست یابیم.

وی اظهار داشت: کسانی که می‌گویند بیایید با دشمن کنار بیاییم در غیر اینصورت دشمن به شما حمله می‌کند در عمل بزرگنمایی کرده و بزرگترین خدمت را به دشمن می‌کنند و ما باید هوشیار باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با ابراز اینکه انتخاب آگاهانه این است که صدای شیطان را با گوش شنیده و رفتار شیطان‌ صفتان را با چشم رصد کنیم گفت: باید مراقب باشیم و ببنیم دشمن از چه کسانی حمایت می‌کند تا در این انتخاب آگاهانه و در میدان نبرد جزو پیروان ابلیس قرار نگیریم.