تفاهم‌نامه همکاری بین زنجان و کردستان عراق امضا شد

با حضور هئیت تجاری کردستان عراق در زنجان، تفاهم‌نامه همکاری میان اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان و هئیت تجاری کردستان عراق امضا شد. به گزارش ثبیر، تفاهم‌نامه همکاری فی مابین اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان و هئیت تجاری کردستان عراق شامگاه سه‌شنبه با حضور هفت نفر از مسئولان اداری این استان در زنجان امضا شد. […]

با حضور هئیت تجاری کردستان عراق در زنجان، تفاهم‌نامه همکاری میان اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان و هئیت تجاری کردستان عراق امضا شد.13920708000320_PhotoA

به گزارش ثبیر، تفاهم‌نامه همکاری فی مابین اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان و هئیت تجاری کردستان عراق شامگاه سه‌شنبه با حضور هفت نفر از مسئولان اداری این استان در زنجان امضا شد.

در این تفاهم‌نامه بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی زنجان تأکید و قرار شد از این پس تبادلات کشاورزی فی مابین صورت بگیرد.

در این تفاهم‌نامه ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی بر ضرورت انتقال تجارب طرفین در حوزه‌های مختلف تأکید شده است.

گفتنی است، کاک الکود محمدطاهر، مدیر قسمت خوراکی وزارت صنایع سلیمانیه عراق و مسئول اداره کشاورزی سلیمانیه در این مراسم حضور داشتند.