تصادف در محور ابهر به خدابنده سه فوتی برجای گذاشت

جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: تصادف در محور ابهر به خدابنده سه فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت که مصدومین برای اقدامات درمانی به بیمارستان انتقال یافتند. به گزارش نسیم اشراق،سرهنگ مهدی میناخانی  افزود: این حادثه در کیلومتر ۱۳ محور ابهر به قیدار به وقوع پیوست که در آن راننده وانت […]

جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: تصادف در محور ابهر به خدابنده سه فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت که مصدومین برای اقدامات درمانی به بیمارستان انتقال یافتند.

به گزارش نسیم اشراق،سرهنگ مهدی میناخانی  افزود: این حادثه در کیلومتر ۱۳ محور ابهر به قیدار به وقوع پیوست که در آن راننده وانت نیسان با راننده وانت پیکان برخورد و در ادامه نیز با یک وانت نیسان دیگر نیز برخورد کرد.

وی اضافه کرد: در این حادثه راننده وانت نیسان و ۲ سرنشین دیگر خودروی دیگر یک کودک و یک خانم فوت و ۲ نفر دیگر نیز مصدوم شدند که برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند.
این مسوول علت اصلی این تصادف را انحراف به چپ راننده وانت نیسان اعلام کرد و گفت: طی سال جاری بیشترین تصادفات جاده های استان به دلیل خستگی خواب آلودگی سرعت غیر مجاز بوده بنابراین توصیه می شود رانندگان تحت هر شرایطی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را مد نظر قرار دهند و در هنگام خستگی استراحت مقطعی را در برنامه سفر خود لحاظ کند.