تجهیز ۵ بوستان شهر قیدار به تجهیزات استاندارد و وسایل بازی

شهردار قیدار از نصب مجموعه بازی پلی‌اتیلنی در ۵ بوستان شهر و تعمیر و تجهیز ۴ بوستان دیگر با هدف افزایش سرانه تفریحی و ساماندهی بوستان‌ها توسط واحد فضای سبز شهرداری قیدار خبر داد. به گزارش نسیم اشراق،سیدمصطفی موسوی، شهردار قیدار اظهار کرد: در راستای توسعه و تجهیز پارک‌های شهر قیدار به امکانات استاندارد و […]

شهردار قیدار از نصب مجموعه بازی پلی‌اتیلنی در ۵ بوستان شهر و تعمیر و تجهیز ۴ بوستان دیگر با هدف افزایش سرانه تفریحی و ساماندهی بوستان‌ها توسط واحد فضای سبز شهرداری قیدار خبر داد.

به گزارش نسیم اشراق،سیدمصطفی موسوی، شهردار قیدار اظهار کرد: در راستای توسعه و تجهیز پارک‌های شهر قیدار به امکانات استاندارد و وسایل رفاهی و سرگرمی برای کودکان، وسایل و تجهیزات جدید برای۵ پارک شهر خریداری و نصب شد.
به گقته شهردار قیدار، این وسایل بازی که شامل تاب، سرسره و دیگر وسایل است از جنس پلی اتیلن استاندارد ساخته شده و برای بازی کودکان بسیار مناسب است.
وی عنوان کرد که ست کامل وسایل بازی پلی‌اتیلنی کودکان و نوجوانان در پارک‌های «نرگس واقع در کوی محمدیه»، «صائب واقع در پشت شهرداری»، «بوستان شبنم واقع در جنب کانون» و «خانواده» و «لاله» نصب شده است.
موسوی با یادآوری شعار شهرداری قیدار را «قیدار شهر نشاط و زندگی» تاکید کرد: شهرداری قیدار به تحقق بیش از پیش این شعار و ایجاد شادی در بین مردم تاکید داشته و با هدف افزایش سرانه تفریحی و ساماندهی بوستان‌ها این مهم توسط واحد فضای سبز شهرداری قیدار در دستور کار قرار گرفته است.