بی اهمیت جلوه دادن قرآن،راهکار غرب برای تهی کردن اعتقادات است/برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی قرآن در خدابنده

مدیر مؤسسه جامعه‌القرآن خدابنده با بیان اینکه بی اهمیت جلوه دادن قرآن،راهکار غرب برای تهی کردن اعتقادات است،از برگزاری اولین جلسه دوره آموزشی تربیت مربی قرآن با حضور ۴۵ نفر از بانوان علاقه‌مند در این مؤسسه خبر داد. به گزارش اشراق۲۴،لیلا محمدی، مدیر مؤسسه جامعه‌القرآن خدابنده اظهار کرد: با توجه به نیازی که این موسسه […]

مدیر مؤسسه جامعه‌القرآن خدابنده با بیان اینکه بی اهمیت جلوه دادن قرآن،راهکار غرب برای تهی کردن اعتقادات است،از برگزاری اولین جلسه دوره آموزشی تربیت مربی قرآن با حضور ۴۵ نفر از بانوان علاقه‌مند در این مؤسسه خبر داد.۵۴۴۹۲۷

به گزارش اشراق۲۴،لیلا محمدی، مدیر مؤسسه جامعه‌القرآن خدابنده اظهار کرد: با توجه به نیازی که این موسسه در دو شهر خدابنده و گرماب به مربیان کارآزموده قرآنی داشت، فراخوانی در همین رابطه اعلام و ۴۵ نفر از خواهران علاقه‌مند در این فراخوان شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه اولین جلسه این دوره ۵شنبه هفته گذشته برگزار شد، تصریح کرد: ادامه این دوره آموزشی ۵شنبه و جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد.

مدیر موسسه جامعه‌القرآن خدابنده ادامه داد: پس از اتمام دوره و اخذ آزمون، ۱۲ نفر از شرکت کنندگانی که امتیاز لازم را کسب کنند به عنوان مربی با این موسسه همکاری خواهند کرد و البته برای تکمیل آموزش‌های مورد نیاز مربیگری قرآنی به قم اعزام می‌شوند.

محمدی افزود: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که تنها راه مقابله با تفکر اسلام و انقلاب اسلامی که امروزه هم در حال رواج بین کشور های اسلامی است و منطقه را فرا گرفته، جنگ نرم و مقابله ی نرم است که بتوانند از درون و به دو شیوه یکی اشاعه ی فحشا در میان آحاد مردم به‌ویژه نسل جوان و از طرق مختلف از جمله فضای مجازی، اینترنت، ماهواره، شبکه های موبایلی، و دیگری ضربه زدن به اعتقادات ما و تهی کردن اعتقادات از درون مبارزه کنند.

وی ادامه داد: از کار هایی که غرب به منظور تهی کردن اعتقادات ما انجام داده است، مسئله ی بی اهمیت جلوه دادن قرآن است، به این صورت که ما کتاب قرآن را در ازدواج ها مان جزو مهریه قرار می دهیم اما متأسفانه در زندگی هامان نه آیات آن را می خوانیم و نه عمل به دستورات آن می‌کنیم، اگر کسی در مراسم عروسی یک آیه قرآن بخواند، مورد نکوهش قرار می گیرد، در صورتی که در قرآن ما حتی یک آیه در مورد اموات نداریم و همه ی آیات آن در مورد زندگی و شیوه ی درست زندگی کردن است و دسترسی مردم به قرآن و سهل الوصول بودن آن جای تردید ندارد.

مدیر مؤسسه جامعه‌القرآن خدابنده تصریح کرد: شاید کمتر مکانی را بتوان یافت که در آن قرآن کریم موجود نباشد، اما با این وجود اندک افرادی در برنامه زندگی خود زمانی را به تلاوت و انس با قرآن اختصاص می دهند و به رغم تأکید فراوان قرآن و توصیه پیشوایان دین درباره تلاوت، بسیاری از مردم از نعمت و تلاوت و آثار ارزشمند آن بی بهره اند.

وی تصریح کرد: ما فعالان قرآنی اگر کاری کنیم که مردم عامل به دستورات دین و احکام قرآن بشوند، خود به خود نظام مقدس جمهوری اسلامی تثبیت خواهد شد و از گزند دشمنان و دسیسه های انها در امان می ماند.

محمدی ابراز امیدواری کرد: مسئولان و دست اندر کاران فرهنگی کشور هم تلاش کنند که تمام خواسته های فعالان فرهنگی کشور تأمین شود تا بتوانیم در این زمینه بیشتر فعالیت کنیم که اگر فرهنگ کشور سر و سامان بگیرد تمامی مسائل دیگر هم خود به خود درست می‌شود.