بیعت و همراهی مردم با رهبری و ولایت فقیه،ثمره خون شهدا و عامل حفظ نظام و انقلاب است

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده اظهارکرد:بیعت و همراهی مردم با رهبری و ولایت فقیه،ثمره خون شهدا و عامل حفظ نظام و انقلاب است.ولی اله ابراهیمی صبح امروزدرگفتگوباخبرنگاراشراق آنلاین گفت:شهدا در همین مساجد محله ها آموزش دیدند و به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند، لذا گرامیداشت یاد آن ها جز با حفظ سنگرهایشان میسر نخواهد […]

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده اظهارکرد:بیعت و همراهی مردم با رهبری و ولایت فقیه،ثمره خون شهدا و عامل حفظ نظام و انقلاب است.64822090869638590673ولی اله ابراهیمی صبح امروزدرگفتگوباخبرنگاراشراق آنلاین گفت:شهدا در همین مساجد محله ها آموزش دیدند و به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند، لذا گرامیداشت یاد آن ها جز با حفظ سنگرهایشان میسر نخواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده خاطر نشان کرد: مبادا غفلت بر ما حاکم شود و رشادت ها، جانفشانی ها و مردانگی های شهدا، جانبازان و رزمندگان را فراموش کنیم که در این صورت دشمن هوشیارانه، ریشه های انقلاب را هدف خواهد رفت.

وی حضور در مزار شهدا را باعث منقلب شدن انسان دانست و گفت: آن ها سرمایه های این مملکت بودند که اگر الان بودند بسیاری از جایگاه های علمی و حکومتی در وزارتخانه ها، دانشگاه ها، حوزه های علمیه و مجلس را به خود اختصاص می دادند.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده تصریح کرد: اگر با غفلت از شهدا و رزمندگان، تفرقه در میان مردم حکم فرما شود، دشمن نه از یک سو بلکه از شمال و جنوب و غرب و شرق به ایران حمله خواهد کرد و این پیوند مردم با مساجد است که تاکنون دشمن را عقب رانده است.

ابراهیمی بیعت و همراهی مردم با رهبری و ولایت فقیه را ثمره خون شهدا و عامل حفظ نظام و انقلاب برشمرد و افزود: مبادا پرداختن به یادواره ها و تعریف و تمجید از شهدا و ایثارگران، ما را از هدفشان که همانا لبیک به فرمان امام عزیز بود، غافل کند.

وی اظهار داشت: بزرگداشت شهدا و رزمندگان، بزرگداشت غرور ملی این مملکت است، که امنیت و آسایش و آرامش امروز ما مدیون رشادت ها و فداکاری های آنهاست.

فرمانده سپاهناحیه خدابنده با بیان این مطلب که شهدا تربیت شده خانواده هایی متدین و انقلابی بودند، گفت: باید قدردان خانواده شهدا باشیم و نسبت به آن ها که برای امنیت و پیشرفت ما، فرزندان خود را فدا کردند، احساس وظیفه نماییم.

وی خانواده های شهدا را باعث افتخار محله ها و چشم و چراغ این ملت دانست و افزود: اگر در محله ای خانواده شهید زندگی می کند، روزهای عید اول به دیدار آنها بروید و از حال آنها غافل نباشید.