بیش از 100عنوان برنامه در خدابنده به مناسبت دهه فجر برگزار می شود/افتتاح ۴۹ پروژه بزرگ در دهه فجر در خدابنده

فرماندار خدابنده در جلسه ستاد برگزاري مراسم دهه فجر این شهرستان با بیان اینکه بیش از 100عنوان برنامه در سطح شهرستان خدابنده به مناسبت دهه فجر برگزار می شود، به ملي بودن جشن پيروزي بزرگ انقلاب و اهميت برگزاري هر چه بهتر مراسمات براي زنده نگهداشتن ياد ، نام و خاطره امام راحل و تجديد […]

600600p15585EDNmainDSC01266فرماندار خدابنده در جلسه ستاد برگزاري مراسم دهه فجر این شهرستان با بیان اینکه بیش از 100عنوان برنامه در سطح شهرستان خدابنده به مناسبت دهه فجر برگزار می شود، به ملي بودن جشن پيروزي بزرگ انقلاب و اهميت برگزاري هر چه بهتر مراسمات براي زنده نگهداشتن ياد ، نام و خاطره امام راحل و تجديد ميثاق با شهيدان تاکید کرد.

به گزارش اشراق24،دومين جلسه ستاد برگزاري مراسم گراميداشت سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي شهرستان به رياست فرماندار خدابنده و با حضور طالبي و ديگر اعضاء ستاد در سالن جلسات امام علي (ع) فرمانداري خدابنده برگزار شد.

باب اله فتحي به ملي بودن جشن پيروزي بزرگ انقلاب و اهميت برگزاري هر چه بهتر مراسمات براي زنده نگهداشتن ياد ، نام و خاطره امام راحل و تجديد ميثاق با شهيدان اشاره نموده و اظهار داشت: لازمه يادآوري مجدد آرمانها و اهداف بزرگ انقلاب اسلامي كه بر اساس آن جمهوري اسلامي در سال 1357 با حضور مردم شكل گرفت ، مردمي نمودن و حضور و مشاركت مردم در جشن ها است .

وی افزود: اين ايام فرصتي است كه ما مسئولين خودمان به آرمانهاي انقلاب اسلامي و حضرت امام (ره) به عنوان رهبر و بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي و شهداي انقلاب نگاه مجددي داشته باشيم و سپس نسبت به تبيين و انتقال آن به نسل جديد اقدام و زمينه اطلاع و آشنايي آنها را از اهداف و آرمانهاي انقلاب فراهم کنیم.

فرماندار خدابنده با تأكيد بر لزوم تبيين دستاوردهاي انقلاب كه با رشادتها و جانفشاني هاي شهيدان و رهبري پيامبرگونه حضرت امام (ره) حاصل شده به نسل جوان ، خواستار برگزاري مراسمات باشكوه متناسب با نامگذاري ايام الله دهه فجر و هدايت برنامه ها به سمت و سوي 22 بهمن روز پيروزي انقلاب اسلامي شد.

فرماندار خدابنده نیز یکی از ویژگی‌های برگزاری جشن انقلاب را سرود شادمانی بین مردم و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، امام شهیدان و آرمان‌های انقلاب عنوان کرد و گفت: همزمان با دهه فجر ۴۹ پروژه بزرگ در شهرستان خدابنده به بهره‌برداری می‌رسد.

حجت الاسلام طالبي ضمن عرض تبريك و تهنيت ايام پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و با صلوات و درود به روح پرفتوح و ملكوتي امام خميني (ره) و شهداي عزيـز انقـلاب ، دهه فجر و يـوم الله 22 بهمـن را ثمـره رهبري امام راحـل (ره) و تلاش و مجاهدت عاشقان انقلاب اسلامي دانسته و با اشاره به آيات و روايات بيان داشت : خدا تغيير نمي دهد قومي را مگر اينكه خودشان در خودشان تغيير ايجاد كنند .

وی نجات و عزت انسان را تنها در اختيار خداوند و نتيجه اعمال خود انسان عنوان کرد و پيروزي انقلاب اسلامي را ثمره ايجاد تغييرات مثبت در مردم و معجزه اي اجتماعي دانست كه اراده مردم در راستاي اراده ي الهي قرار گرفت و آن معجزه اجتماعي اتفاق افتاد .

امام جمعه قیدار ابراز اميدواري کرد: اراده ي ملت منسجم و متحد و در راستاي اراده الهي باشد و اين انقلاب اسلامي متصل به انقلاب جهاني حضرت مهدي (عج )شود.

وی قرار گرفتن در آستانه دو انتخابات مهم را از ويژگي هاي خاص دهه فجر امسال عنوان نموده و اظهار داشت: دهه فجر فرصت بسيار خوبي است براي باشكوه برگزار كردن انتخابات؛اگر جشنها و راهپيمايي 22 بهمن را باشكوه برگزار كنيم ، جشنها پرمحتوا باشد و با نشاط ، مي توانيم در كنار شور ، شعور نيز ايجاد كنيم ؛ اين انقلاب بايد منتقل بشود به نسل جديد و دستاوردهاي انقلاب را همراه با بالاترين عزتي كه اكنون داريم بايد بيان كنيم .

راحله  ميرزايي با اشاره به اينكه ايام الله دهه پرفروغ و نوراني فجر به عنوان يكي از ارزشمندترين روزهاي تاريخ ايران و ايام تجلي آرمانهاي ارزشمند انقلاب اسلامي و بزرگترين رخداد فرهنگي ، اجتماعي و سياسي كشور محسوب مي شود ، افزود: زنده نگه داشتن ياد و خاطره دوران پيروزي انقلاب اسلامي و آگاهي بخشيدن نسبت به معارف انقلاب اسلامي ، اميد آفريني و افزايش فضاي شادي و نشاط عمومي در جامعه شكل دهنده محتواي برنامه هاي دهه فجر است .

وی مردمي بودن مراسمات دهه فجر را نشان از علاقمندي و پايبندي اقشار مختلف و حمايت آنان از آرمانهاي انقلاب اسلامي دانسته و خواستار همكاري بايسته و شايسته همه ادارات شهرستان در اجراي برنامه ها شد.

معاون فرماندار خدابنده برگزاري مسابقات فرهنگي – ورزشي ، افتتاح پروژه هاي عمراني و سرمايه گذاري ، برگزاري نشست ها و گردهمايي ها و جشن هاي بزرگ انقلاب را از برنامه هاي مهم ستاد برگزاري مراسم گراميداشت دهه مبارك فجر شهرستان عنوان کرد و افزود: ستاد مركزي دهه فجر انقلاب اسلامي با توجه به نامگذاري سال 94 از سوي مقام معظم رهبري و با عنايت به تعيين سياست ها ، رويكردها ، خط مشي ها و اصول حاكم بر برنامه هاي آيين بزرگداشت عيد انقلاب ، شعار اصلي و محوري دهه فجر سال 94 را « تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامي در پرتو ولايتمداري ، همدلي و همزباني دولت و ملت » نامگذاری کرده است.

و ی در پایان سخنان خود عناوين روزها و اسامي ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي را اعلام کرد.