بودجه 239 میلیارد تومانی شهرداری زنجان تصویب شد

بودجه 239 میلیارد و 760 میلیون تومانی شهرداری زنجان با رأی حداکثری اعضای شورای شهر تصویب شد.اشراق آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، رئیس شورای شهر زنجان ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان اظهار داشت: شورای شهر زنجان اتاق فکر شهرداری است و شهردار زنجان می‌تواند از کمک فکری اعضای شورا استفاده کند. […]

بودجه 239 میلیارد و 760 میلیون تومانی شهرداری زنجان با رأی حداکثری اعضای شورای شهر تصویب شد.13920702000150_PhotoAاشراق آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، رئیس شورای شهر زنجان ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان اظهار داشت: شورای شهر زنجان اتاق فکر شهرداری است و شهردار زنجان می‌تواند از کمک فکری اعضای شورا استفاده کند.

آراض ضیایی به برنامه‌ریزی انجام شده برای نظارت و بازرسی از شهرداری زنجان اشاره و اضافه کرد: این نظارت هفته آینده انجام می‌شود و مدیران شهرداری باید آماده باشند.

رئیس شورای شهر زنجان در ادامه جلسه به سالگرد قیام مردم تبریز اشاره و تصریح کرد: این قیام نقش مهمی در پیروزی انقلاب ایفا کرده است.

این مسئول با اشاره به مسائل مطرح شده در مورد پرداخت وجه به هیئت کاراته استان زنجان افزود: مستندات این مسئله باید به صورت کتبی توسط مدیران شهرداری به شورا ارائه شود.

ضیایی در ادامه جلسه پرالتهاب شورای شهر زنجان را دعوت به آرامش کرده و به هر شکلی بود جلسه را طبق دستور کار تعیین شده اداره کرد.

در این جلسه نامه‌های فرمانداری زنجان به شورای شهر قرائت شد و در نهایت بودجه شهر زنجان مطرح و پس از بحث و بررسی و افزودن تبصره‌هایی به تصویب رسید.

بودجه به تصویب رسیده در این جلسه برای شورای شهر زنجان 239 میلیارد و 760 میلیون تومان بود.