شبکه های مجازی فرصتی برای ترویج فرهنگ و هویت دینی در بین جوانان است/زمان اجرای روش های سنتی به سرآمده است

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری کرامت شهرستان خدابنده با بیان اینکه دشمن از این ابزار برای به انحراف کشیدن جوانان و نهادینه کردن الگوی غربی استفاده می کند، افزود: در کانون های مساجد نیز زمان اجرای روش های سنتی به سرآمده است و باید از روش های نوین برای جذب جوانان بهره برد. به گزارش […]

49827918153مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری کرامت شهرستان خدابنده با بیان اینکه دشمن از این ابزار برای به انحراف کشیدن جوانان و نهادینه کردن الگوی غربی استفاده می کند، افزود: در کانون های مساجد نیز زمان اجرای روش های سنتی به سرآمده است و باید از روش های نوین برای جذب جوانان بهره برد.

به گزارش اشراق24،حجت الاسلام مسلم فیضی، مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری کرامت شهرستان خدابنده با تبریک ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های مساجد اظهار کرد: با توجه به ویژگی های کانون های مساجد و فعالیت هایی که در این مراکز انجام می شود، کانون های از اثرگذاری فراوانی در جذب جوانان به مساجد برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه در کانون های مساجد باید جذابیت برای جوانان ایجاد شود، خاطرنشان کرد: در عصر حاضر فضای مجاز و شبکه های اجتماعی جذابیتی ایجاد کرده است که بسیاری از جوانان این شبکه ها را با علاقه دنبال می کنند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری کرامت شهرستان خدابنده با یادآوری اینکه دشمن از این ابزار برای به انحراف کشیدن جوانان و نهادینه کردن الگوی غربی استفاده می کند، افزود: در کانون های مساجد نیز زمان اجرای روش های سنتی به سرآمده است و باید از روش های نوین برای جذب جوانان بهره برد.

حجت الاسلام فیضی افزود: می توان از شبکه های مجازی برای ترویج فرهنگ و هویت دینی در بین جوانان استفاده کرد.

مدیرمسئول کانون تخصصی کتابخانه ای بهره گیری از فضای مجازی برای ترویج سبک زندگی اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت: از این ابتکار می توان در جذب جوانان به کانون های مساجد استفاده کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: با تشکیل اتاق فکر در کانون های مساجد و تحلیل و بررسی مسائل می توان از حضور موثر جوانان در مساجد استفاده کرد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری کرامت شهرستان خدابنده ادامه داد: دشمنان با در دست داشتن ابزارهای مختلف از طریق گوناگون برای تغییر باورها و اعتقادات مردم مسلمان تلاش می‌کنند که فضاهای مجازی بزرگترین آسیب اجتماعی برای تحقق اهداف دشمن به شمار می‌آید.