بسیج هیچ وقت تسلیم نخواهد شد

امام جمعه قیدار گفت: بسیج هیچ وقت تسلیم دشمن و مشکلات نخواهد شد و همیشه مقاومت را سر لوحه کارها قرار می دهد.

به گزارش نسیم اشراق،به مناسبت هفته بسیج،برنامه دیدار با امام جمعه شهرستان خدابنده با حضور قشرهای مختلف مردم و بسیجیان در محل دفتر امام جمعه قیدار بر گزار شد.

در این دیدار در ابتدا مجید لطیفی فرمانده سپاه ناحیه خدابنده ضمن تبریک هفته مبارک بسیج و هم چنین ولادت با سعادت حضرت زینب (س)و روز پرستار به مجموعه فعالیتها و اقدامات بسیج شهرستان اشاره و گفت: برنامهای خوب و متنوعی برای هفته بسیج در سطح شهرستان خدابنده پیش بینی شده است.

وی افزود: همه پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان خدابنده در هفته بسیج برنامه‌های مختلفی برگزار خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با اشاره به فرمایش امام(ره)که”بسیج لشگر مخلص خداست”ویژگیهای بسیج را عنوان کرد و گفت: از ویژگی‌های بسیج می‌توان دشمن شناسی،همسو بودن،شناسایی جنگ نرم دشمن را برشمرد.

وی به کسب رتبه اول بسیج شهرستان خدابنده در همه حوزهای مختلف اشاره کرد و اظهار کرد: بسیج سختی‌ها را با حضور خود در میدان به جان می‌خرد و تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند و این تفکر بسیجی است که موجب شده از هیچ قدرتی هراس نداشته باشیم.

در ادامه برنامه حجت الاسلام علی موسوی امام جمعه شهرستان خدابنده به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به تعبیر امام راحل که فرمودند” بسیج یکی از معجزات و جهیزیه الهی است”گفت: وجه مشترکی بین بسیج و مردم و همه ما وجود دارد.

وی در ادامه از حضور پر نشاط جوانان و نوجوانان در همه عرصها علی الخصوص در برنامه‌های بسیج که تبلوری از نشاط معنویت است تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: از ویژگی‌های بسیج می‌توان اراده قوی داشتن،محکم و استوار بودن و دشمن شناسی را نام برد.

امام جمعه قیدار خاطر نشان کرد: بسیج هیچ وقت تسلیم دشمن و مشکلات نخواهد شد و همیشه مقاومت را سر لوحه کارها قرار می دهد.

وی به خصوصیات بارز دیگر بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج اهل مجاهدت است و همیشه با خداست و در همه حال آماده باش است.

امام جمعه قیدار در پایان سخنان خود به شکست رژیم صهیونیستی از محور مقاومت اشاره کرد و خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در حال دست و پا زدن است و سرزمین مقاومت با دارا بودن 360 کیلومتر وسعت با مقاومت خود دشمن را شکست خواهد داد و این رژیم رفتن است.