بسیج دانش‌آموزی میعادگاه تداوم دفاع دانش آموزان از آرمان‌ها انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه خدابنده در یادواره شهدای دانش آموز گفت: بسیج دانش‌آموزی میعادگاه تداوم دفاع همه جانبه دانش آموزان از آرمان‌ها و ارزش‌ های انقلاب اسلامی است. به گزارش اشراق۲۴،به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی،یادواره ۳۶۰۰۰شهید دانش آموز کشور و ۳۶شهید دانش آموز شهرستان خدابنده و شهیدان شاخص شهیده زینب کمائی و شهید محمد حسین ذوالفقاری […]

فرمانده سپاه خدابنده در یادواره شهدای دانش آموز گفت: بسیج دانش‌آموزی میعادگاه تداوم دفاع همه جانبه دانش آموزان از آرمان‌ها و ارزش‌ های انقلاب اسلامی است.

به گزارش اشراق۲۴،به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی،یادواره ۳۶۰۰۰شهید دانش آموز کشور و ۳۶شهید دانش آموز شهرستان خدابنده و شهیدان شاخص شهیده زینب کمائی و شهید محمد حسین ذوالفقاری به همت بسیج دانش آموزی حضرت رقیه(س)در واحد مقاومت نمونه دولتی رسالت برگزار شد

در این برنامه اکبری فرمانده سپاه خدابنده پس از خیر مقدم گوئی مطالبی را درباره دانش آموز محوری بیان کرد و گفت: هفته بسیج دانش‌آموزی زمانی خوب برای بیان تهدیدات دشمن و بصیرت‌افزایی در بین دانش‌آموزان است

وی افزود: امروز جوانان این مرزوبوم در قالب یک تشکل الهی با حضور فعال در عرصه های سیاسی فرهنگی علمی اقتصاددی اجتماعی و سازندگی کشور این نقش برجسته خود را به بهترین نحو تداوم می بخشند.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: بسیج دانش‌آموزی میعادگاه تداوم دفاع همه جانبه دانش آموزان از آرمان‌ها و ارزش‌ های انقلاب اسلامی است.

در ادامه هادی نژاد سخنران کشوری  و هادی سیاسی در خصوص الگو گیری از شهید حججی و شهدای دانش آموز و دستورات الهی و نماز مطالب ارزشمندی را عنوان کرد و گفت:

در پایان این برنامه نوری مداح اهل بیت حاضران را به فیض رسانید.

امروز همچنین یادواره شهدا در واحد مقاومت فرزانگان در قیدار نبی(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام شاهسوندی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده در این برنامه با تبریک هفته بسیج دانش آموزی با اشاره به ضرورت ایجاد همبستگی در راستای جلوگیری از تحقق توطئه‌های دشمنان در نظام اسلامی گفت: استکبار جهانی از ابتدا تاکنون به دلیل ترس از تفکر بسیجی، سعی داشته با طراحی فتنه‌های مختلف فرهنگ اسلامی را در جامعه متزلزل کند.

وی تصریح کرد: جوانان و نوجوان دانش‌آموز امروز نیز درعرصه جنگ نرم دشمنان که غیرت، عفت و عزت جوانان ما را مورد هدف قرار داده‌اند، با لبیک به امام عصر خویش با تمام قوا در میدان حضور دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده اولویت برنامه های هفته بسیج دانش آموزی را پاسخ یاوه گویی های آمریکای جهانخوار دانست و گفت: دانش آموزان با شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبانماه باری دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویی های آمریکا خواهند زد.

در ادامه حمداله قاسملو پاسدار بازنشسته به خاطره گوئی پرداخت و سپس محمدی مداح اهل بیت به مدیحه سرائی پرداخت.