بسیج امروز باید در عرصه تولید بصورت جهادی حضور یابد/بازدید فرمانده سپاه خدابنده ازجشنواره جهادگران علم و فناوری+تصاویر

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در جشنواره جهادگران علم و فناوری گفت:بسیج علاوه بر اینکه مدافع آرمان های انقلاب اسلامی بوده ، باید در عرصه تولید نیز بصورت جهادی شرکت کند و امروز سنگر اصلی بسیج حوزه تولید و صادرات اشتغال محور است . به گزارش اشراق۲۴،به مناسبت هفته بسیج جشنواره […]

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در جشنواره جهادگران علم و فناوری گفت:بسیج علاوه بر اینکه مدافع آرمان های انقلاب اسلامی بوده ، باید در عرصه تولید نیز بصورت جهادی شرکت کند و امروز سنگر اصلی بسیج حوزه تولید و صادرات اشتغال محور است .

به گزارش اشراق۲۴،به مناسبت هفته بسیج جشنواره جهادگران علم و فناوری به همت علمی پژوهشی سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان برگزار شد.

در این جشنواره فریدون احمدی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:تاریخ به اثبات رسانده است که هر گاه مردم کشوری به عنوان یک پشتوانه قوی و مقتدر برای حکومت آن کشور مطرح می شوند، آن کشور نه تنها در حوزه های متعدد عملکردی مثبت و پیشرفتی موثر خواهد داشت، بلکه به راحتی خواهد توانست مشکلات را پشت سر گذاشته و با تحریم ها و تهدید های دشمن مقابله کند.

وی افزود: حضور مردم در صحنه و پشتیبانی از حکومت می‌تواند بقاء و حیات حکومت را در برابر انواع تهدیدات داخلی و خارجی تضمین کند؛ ایران اسلامی از جمله کشور هایی است که از این نیروی مردمی بهره مند بوده و در هر برهه از زمان پشتیبان ولایت فقیه و آرمان های شهدای انقلاب اسلامی بوده اند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروزه آن چیزی که باعث ایجاد قدرت در کشورها در جبهه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، نظامی شده است، تنها و تنها علم است. وقتی کشوری از تولید علم بالایی برخوردار باشد، قابلیت خدمت رسانی بهتری را به مردم خود نیز خواهد داشت.

وی افزود: در دنیای امروزی که نبردهای علمی و دانشی در جهان وجود دارد ، می توان گفت بسیج که مختص نبرد در جبهه های حق علیه باطل بود ، امروزه فرهنگ ایثار و مقاومت دیروزی را با علم و دانش پیوند زده و به آینده ای روشن و درخشان درعرصه های جهانی می اندیشد.

احمدی تصریح کرد: به لطف الهی بسیج ، هر چه که جلوتر آمده ، برکات آن بیشتر شده و با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب امروز بسیج گام به گام به آن اهداف عالی خود نزدیک شده ، گرچه تا رسیدن به اهداف عالیه راه زیادی باقی مانده ، اما گام های خوبی نیز تاکنون برداشته شده است .

وی افزود: علم و تفکر آمیخته به روحیه بسیجی هدفمند تر و هوشمند تر توان پاسخگویی به مسایل و مشکلات را دارد؛ چون تفکر بسیجی دارای اخلاص، شجاعت و تقوا است.

احمدی با بیان اینکه امروز مسئله اصلی کشور ایران اقتصاد بوده و خط مقدم اقتصاد تولید و صادرات محصولات با کیفیت است و با اشاره به حضور بسیج در تمامی عرصه های افتخار آفرین ایران اسلامی افزود : بسیج علاوه بر اینکه مدافع آرمان های انقلاب اسلامی بوده ، باید در عرصه تولید نیز بصورت جهادی شرکت کند و امروز سنگر اصلی بسیج حوزه تولید و صادرات اشتغال محور است .

در پایان این برنامه از چندین کتاب رونمایی شد و از فعالان بسیجی برتر در حوزه علم و فناوری و خانواده اولین شهید مدافع حرم استان زنجان، رحمان بهرامی تجلیل شد و سپس احمدی نماینده مردم زنجان و طارم و اکبری فرمانده سپاه خدابنده از مصنوعات و طرح های علمی پژوهشی بسیجیان استان زنجان بازدید کردند.