برگزاری ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در بنیاد خدابنده

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده از برگزاری ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در بنیاد خدابنده خبر داد.

به گزارش نسیم اشراق، جلسه برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده به ریاست شهیدی رئیس بنیاد شهرستان برگزار شد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.
وی گفت: دیدار با امام جمعه شهرستان، اعزام راویان ایثار به مدارس و سخنرانی در خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری جلسه کارگروه ترویج فرهنگ و ایثارگران شهرستان، برگزاری همایش معرفی دستگاه‌های برتر در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی و بازدید از طرح‌های اشتغال ایثارگران از جمله برنامه‌های دهه مبارک فجر است.
بهنام شهیدی با اشاره به اینکه دیدار با ۲۰۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، پایش ۸۰ نفر از جامعه هدف، عیادت از بیماران بستری بیمارستان‌ها، برگزاری کلاس آموزش خانواده، کلاس آموزشی همسران بیماران اعصاب و روان از برنامه‌های پیش‌بینی شده در حوزه درمان به مناسبت دهه فجر است، ادامه داد: تعویض بنر و غبارروبی گلزار شهدای شهرستان، برگزاری ۱۰ یادواره شهدا با مشارکت خانواده شهدا و سپاه، اجرای برنامه‌های فرهنگی در حسینیه‌های شهدا، برگزاری میز خدمت در شهر زرین‌رود از دیگر برنامه‌های این ایام به شمار می‌رود.
وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از برندگان و حافظان قرآن کریم، برپایی جلسات قرآن، اجرای بیست متر دیوار نویسی با مشارکت شهرداران، اعزام خانواده شهدا به اردو و تکمیل و تحویل پنج مورد مستندسازی آثار شهدای شهر سجاس نیز در ایام دهه مبارک فجر انجام می‌شود.