برگزاری یادواره ۴۵۰ شهید شهرستان خدابنده

یادواره ۴۵۰ شهید شهرستان خدابنده و سالگرد شهدای گمنام و اولین سالگرد شهید بهمن مصائبی برگزار شد. به گزارش اشراق۲۴،، یادواره ۴۵۰ شهید گلگون کفن شهرستان خدابنده، سالگرد شهدای گمنام این شهرستان و اولین سالگرد عروج شهید بهمن مصائبی با حضور حجت الاسلام احدی مدرس حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان خدابنده، […]

یادواره ۴۵۰ شهید شهرستان خدابنده و سالگرد شهدای گمنام و اولین سالگرد شهید بهمن مصائبی برگزار شد.

به گزارش اشراق۲۴،، یادواره ۴۵۰ شهید گلگون کفن شهرستان خدابنده، سالگرد شهدای گمنام این شهرستان و اولین سالگرد عروج شهید بهمن مصائبی با حضور حجت الاسلام احدی مدرس حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان خدابنده، حجت الاسلام اصلانی امام جمعه سجاس، سردار ارجمندفر جانشین تیپ ۳۶ انصار المهدی استان، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی شهرستان و پرسنل تیپ صابرین نیروی زمینی سپاه و دیگر مسئولان و مردم شهید پرور شهرستان در مسجد امیر المومنین روستای مزید آباد برگزار شد.
در این مراسم معنوی آیت الله احدی با اشاره به اینکه شهدا برای رسیدن به کمال از تمام خواسته‌های دنیایی خود دست کشیدند، گفت: شهدا مسیر خود را به درستی انتخاب کرده بودند.
آیت الله احدی با تاکید بر اینکه شهدا به دین اسلام پایبند و مقید به انجام واجبات و ترک محرمات بودند، افزود: شهدا به اهل بیت(ع) بسیار توسل داشتند و حتی برای رسیدن به مقام شهادت به اهل بیت(ع) متوسل می‌شدند.
وی افزود: شهدا گوش به فرمان رهبر بودند و ما نیز باید گوش به فرمان امام زمان خویش و مطیع امر رهبری باشیم.
مدرس حوزه و دانشگاه تصریح کرد: شهدا از مال، زندگی، همسر و فرزند دل کنده و هجرت کردند. هجرت اصلی که خارج شدن از ظلمات و تاریکی و وارد شدن به نور بود.

ایثار شهدا رشد کشور را رقم زد
سردار ارجمندفر دیگر سخنران این مراسم نیز اظهار کرد: به برکت خون و ایثار و گذشت شهدا است که کشور عزیز ما ایران با عزت و افتخار و آرامش در حال توسعه و شکوفایی و رشد اشت.

محبت سید الشهدا در دل شهدا نقش بسته بود
دیگر سخنران این مراسم نورانی حجت‌الاسلام موسوی نیز ضمن گرامیداشت این مراسم گفت: ویژگی بارز شهدا این بود که محبت سید الشهدا را در دل داشتند و تربیت شده مکتب عاشورا بودند. همین عشق و دلدادگی بود؛ که آنان را به اوج بندگی یعنی شهادت رسانید.
در ادامه حاضران در گلزار شهدا مزیدآباد حضور یافته و با نثار فاتحه به روح والای شهدا ادای احترام کردند.