ملت ایران به برکت خون شهدا در جهان عزتمند است

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان در یادواره شهدا که در دانشگاه پیام نور شهر قیدار برگزار شد گفت:یادواره شهدا،باعث پیوند دادن نسل جوان با شهدا و انتقال فرهنگ شهادت است و ملت ایران به برکت خون شهدا در جهان عزتمند است.به گزارش اشراق24،امروز به مناسبت ماه محرم،یادواره شهدا در دانشگاه پیام نور شهر قیدار با […]

IMG_3410IMG_3384IMG_3378IMG_3373

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان در یادواره شهدا که در دانشگاه پیام نور شهر قیدار برگزار شد گفت:یادواره شهدا،باعث پیوند دادن نسل جوان با شهدا و انتقال فرهنگ شهادت است و ملت ایران به برکت خون شهدا در جهان عزتمند است.به گزارش اشراق24،امروز به مناسبت ماه محرم،یادواره شهدا در دانشگاه پیام نور شهر قیدار با حضور و سخنرانی فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان،خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران و مسئولین شهرستان خدابنده برگزار شد.

در ابتدای برنامه،گزارش و اهداف برگزاری نمایشگاه خط سرخ شهادت (شهدا وعاشورا )که قبل از یادواره شهدا افتتاح شد،توسط راوی،مرتضی شکوری یکی از دانشجویان مرکز قیدار که خودشان هم برادر شهید هستند بیان شد .

پس از خیر مقدم گویی توسط مسعود ایمانی ریاست دانشگاه پیام نور مرکز قیدار،سردار کرمی  به ایراد سخن پرداخت.

وی در سخنان خود حفاظت از خون های پاک شهدا در دوران جنگ تحمیلی و عمل به سیره شهدا را به عنوان تکلیف همیشگی برای نسل های گذشته و فعلی انقلاب قلمداد کرد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان مطالبی از حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درمورد زنده نگهداشتن یاد شهدا و پیوند اهداف حضرت اباعبدالله الحسین (ع) وشهدا بیان کرد و افزود: یکی از وظایف بسیارمهمی که نسل کنونی جامعه دارند این است که یاد و خاطره‌ شهدا را برای همیشه زنده نگه دارند.

سردار کرمی با بیان اینکه اهمیت برگزاری مراسم یادواره و نمایشگاه در شرایط فعلی و پیوند دادن نسل جوان با شهیدان هشت سال دفاع مقدس و انتقال فرهنگ شهادت بسیار اهمیت دارد عنوان کرد: امروزه یادواره شهدا و برگزاری نمایشگاه آثار شهدا باید راه و منش شهدا بوده و راه شهدا در آن تبیین شود.

وی افزود: شهدا و ایثارگران برای دفاع از ارزش ها، آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده، تا مردم ماعزتمند و سربلند باشند.

سردار کرمی با قدردانی از خانواده های شهدا خاطرنشان کرد: چادر و حجاب خانواده های شهدا بوِیژه مادران و خواهران شهیدان پرچم عزت بخش این کشور است و امروز در جهان ملتی را سراغ ندارید که به برکت خون شهدا در جهان عزتمندتر از مردم ایران باشند.